۱۳۹۵/۱۱/۱۲

مسلمانها نژادپرست تر از ترامپ هستند

این جماعت مسلمانها تا زمانی که در کشور خودشان هستند بقیه دنیا را بلاد کفر و نجس میدانند و بدترین رفتار را با اقلیتهای غیرمسلمان میکنند. عربستان سعودی به غیرمسلمانها اجازه ورود به شهرهای مکه و مدینه را نمیدهد چون اصولا آنها را پاک نمیداند. توی ایران بدترین رفتارهای غیرانسانی را با بهایی ها میکنند و حتی به آنها اجازه داشتن قبرستان برای دفن مردگان خودشان را هم نمیدهند.
زمانی هم که پایشان به خارج میرسد هنوز مهر ویزا یا اقامت شان خشک نشده توی همان فرودگاه بلاد کفر نماز جماعت برگزار میکنند.
شما توی کانادا دقت کنید. توی شرکتهای بزرگ هیچوقت نمی بینید که یک اتاق را برای عبادت مسیحیان یا یهودیان یا سیکها یا بودایی ها اختصاص داده باشند ولی حتما شما یک اتاق را پیدا میکنید که مخصوص نمازخواندن کارکنان یا کارگران مسلمان است.
کارفرماهای خارجی از ترس اینکه مسلمانها قشقرق نکنند با وجود کمبود جا حتما یک اتاقی را به این جماعت از خودراضی اختصاص میدهند .ضمنا آنها اجازه دارند روزهای جمعه یکی دو ساعت جیم بشوند. ماه رمضان ها هم که جای خود دارد. همه دنیا باید مراعات حال آنها را بکنند.
بعد کم کم وقتی که می بینند جمعیت شان در بلاد کفر زیادتر شد شروع میکنند به تظاهرات برای تغییر قوانین سکولار جامعه به قانون شریعت!
مثل همین اوضاعی که در بلژیک و فرانسه و کانادا بوجود امده است. دولت باید از پول مالیات غیرمسلمانها برای اینها مسجد بسازد و به انها کمک مالی بکند.
شما یک کشور اسلامی را پیدا نمیکنید که به غیرمسلمانها پناهندگی بدهد. چون اولا خودشان بدبخت تر از بقیه هستند ثانیا اگر مثل عربستان سعودی و امارات و قطر هم وضع مالی شان خوب باشد باز به کسی سیتیزن شیپی نمیدهند. 

البته منشا نژادپرستی مسلمانها از خود اسلام و باورهای اسلامی است که سخن در این باره بسیار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا