۱۳۹۵/۱۱/۲۰

یادداشتهای روزانه یک بسیجی شاسکول در امریکا (3)

"امروز صبح همسایه دندانپزشک امریکایی ام در منزل را زد. وقتی در را باز کردم گفت: فقط آمده ام از شما و خانواده تان بخاطر توهین ترامپ به مسلمانان عذرخواهی کنم. درحالیکه گریه میکرد یک دسته گل به من داد و رفت!"
حیف شد که من انگلیسی بلد نبودم والا براش میگفتم که اینها همش از قدرت اسلام است که یک امریکایی بعد از اینکه ما 38 سال پرچم شان را آتیش زدیم و آنهمه مرگ برامریکا گفتیم و از دیوار سفارتشان بالا رفتیم باز آمده و از ما معذرت خواهی میکند. اینها همه اش از ظواهر ظهور آقا امام زمان است که دشمن با پای خودش می آید درب منزل ما و دو دستی میزند توی فرق سر خودش و اظهار ندامت میکند. اینجاست که باید گفت: فاعتبروا یا اوالالباب!
ای کاش می توانستم به او بگویم: شما امریکایی ها اگر میخواهید از دست "دشمن" یعنی همین ترامپ راحت بشوید باید با شعار "ما اهل کوفه نیستیم هیلاری تنها بماند" بریزید توی خیابان و تظاهرات کنید و شیشه مغازه ها را بشکنید و خلاصه انقلاب کنید تا ترامپ امریکا را ول بکند برود ایران. مثل همان کاری که ما سه دهه قبل کردیم و شاه را فراری دادیم و الان مملکت ما شده گل و بلبل. شما هم باید مثل ما انقلاب اسلامی بکنید تا رستگار بشوید. بدبختی شما امریکایی ها دو چیز است: یکی اینکه 22 بهمن ندارید دوم اینکه زیاد مک دونالد میخورید که مال صهیونیست هاست. 
امروز در خبرها خواندم خاتمی جون دعوت به آشتی ملی کرده. هروقت اسم آشتی ملی به میان میاد قوه قضائیه میریزد یک عده ای از روزنامه نگاران و مردم عادی را دستگیر میکند و بسیج هم میریزد توی خیابانها مردم عادی را کتک میزند و لباس شخصی ها هم اسید پاشی میکنند و مراجع قم هم ماهواره و اینترنت و آب آشامیدنی را حرام اعلام میکنند و سپاه هم توی فرودگاه امام خمینی چند تا کانتینر مستقر میکند و هر ایرانی که از خارج برمیگردد و لباس مرتب و اتو کشیده دارد را دستگیر میکند و می اندازد توی آن کانتینرها تا نشان بدهند نظام اقتدار دارد و اهل آشتی و اینجور سوسول بازی ها نیست.
خلاصه اسم آشتی ملی که به میان میاد مو به تن آدم سیخ میشه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا