۱۳۹۵/۱۱/۲۴

آیا آخوندی دروغگوتر و بی شرم تر از هادی عفاری سراغ دارید؟

مصاحبه حسین دهباشی با هادی غفاری را نگاه کردم. سراسر پر بود از دروغ و کذب و تحریف تاریخ. البته با توجه به سوابق دهباشی هیچ بعید نیست این سلسله مصاحبه ها برای تحریف تاریخ انقلاب 57 باشد ولی حتی به فرض درست بودن این گمانه دروغگویی های شاخدار هادی غفاری در این مصاحبه بطوری مشمئزکننده بود که دهباشی بارها مجبور به تیکه انداختن های بامزه ای به این شیخ تبهکار لجن میشد.
برای نسل جوان که هادی غفاری را نمی شناسند بد نیست توضیحات مختصری را دراینجا بنویسم:
- یکی از دروغ هایی که انقلابیون مذهبی قبل از وقوع انقلاب 57 در باره شکنجه های ساواک به سر زبانها انداخته بودند این بود که ساواک پاهای آیت الله عقاری (پدرگور به گور شده همین شیخ هادی عفاری) را در روغن داغ سوزانده اند و با مت کله اش را سوراخ کرده اند!
البته بعدها معلوم شد این چیزها اصلا واقعیت نداشته و آیت الله غفاری به دلیل مریضی ریق رحمت را سرکشیده و به درک واصل شده است.
- هادی غفاری در روز سقوط پادگانهای نیروی هوایی بسیاری از سربازان و همافران را در خیابان تهران نو تهران با اسلحه یوزی اعدام انقلابی کرد و الان مثل سگ دروغ میگوید که من دستم به خون کسی الوده نشده!
- هادی غفاری ناجوانمردانه با اسلحه کمری به هویدا شلیک کرد و او را قبل از اتمام جلسه محاکمه خلخالی کشت و الان با بیشرمی تمام میگوید. من نمیدانم هویدا را چه کسی کشت. فقط خدا میداند! ای تف به روح پدرت با این کثافتی که پس انداخته.
- هادی غفاری پس از پیروزی انقلاب مسئول جمع آوری رقاصه ها و فاحشه ها و بعضی از خوانندگان و هنرگیشه های سینما شد ریختن آب توبه به سر آنها! یکی از کارهای انقلابی او بود.
- هادی غفاری در همه صحنه های درگیری خیابانی علیه گروههای مخالف حضور فعالی داشت و افراد زیادی را به قتل رساند.
- هادی غفاری کارخانه استارلایت را تصاحب کرد و برخلاف دروغگویی هایش این کارخانه از شرکتهای بسیار خوب دوران دهه شصت بود. من بخوبی یاد دارم که جوراب شلواری استارلایت قیمت تعاونی اش 20 تومان بود و قیمت آزادش در عمده فروشی بازار بیش از ده برابربود که همین هادی غفاری کارش در مجلس این بود که حواله می نوشت! 
این جرثومه فساد هرچه که دارد از کارخانه استارلایت است.
بعد از مرگ خمینی و به روی کار آمدن خامنه ای جناح خط امامی از صحنه خارج شدند و خامنه ای دستور داد که استارلایت را از هادی غفاری پس بگیرند. 
- هادی غفاری بارها مزاحم دختران و خانم های شوهردار ناآگاهی که به موسسه الهادی برای کلاسهای خیاطی و گلدوزی میرفتند میشد و از انها تقاضای همخوابگی میکرد. اگر این چیزها را باور ندارید لطفا بروید و از همسایه ها و کسبه موسسه الهادی در خیابان تهران نو تحقیق بکنید.
هادی غفاری خودش یکبار در دانشگاه پلی تکنیک در جمع دانشجویان گفته بود: وقتی منافقین در عملیات مرصاد تا نزدیکی های کرمانشاه آمده بودند من به آنجا رفتم و پس از متواری شدن منافقین به شهرهای کرند و اسلام آباد غرب رسیدیم. در آنجا هرکس که با منافقین همکاری کرده بود را از درخت آویزان کردیم و به هلاکت رساندیم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا