۱۳۹۶/۰۶/۱۹

تو میخوای منو مسلمان کنی؟

سعودی: آقاجان! شما ایرانی ها از جان ما عربستانی ها چی میخواین؟
بسیجی: باید به اسلام ناب محمدی ایمان بیاورید. اسلام شما امریکایی است و بدرد نمیخوره
سعودی: تورو خدا دنیا رو ببین! کی آمده ما را دعوت به اسلام میکنه! عموجان! مگر یادت رفته اسلام اول از طرف ما به سمت شما آمد. این ما بودیم که شما را مسلمان کردیم حالا شما میخواین ما را مسلمان کنی؟
بسیجی: شما اسلام را خوب متوجه نشدی. ما بهتر از شما اسلام را فهمیدیم.
سعودی: آخه دانشمند! آخه همه چیز فهم! تو قران را بهتر میفهمی یا من عرب که زبان مادری ام عربی است؟ مثل این است که یک روسی یا یک چینی بخواهد برای اهالی انگلیس نوشته های شکسپیر را تفسیر کند. البته دور از جان شکسپیر.
بسیجی: درست است که شما به ما حمله کردید و کشور ما را غارت کردید و به مادران ما تجاوز کردید و آنها را بعنوان غنیمت جنگی به اسارت بردید و در بازار مدینه فروختید ولی ما حالا نوبت ماست که به شما طعم شیرین اسلام را بچشانیم.
سعودی: آقاجان! اجداد ما یک غلطی کردند تمام شد رفت. ما الان در قرن ۲۱ هستیم و میخواهیم مثل آدم زندگی کنیم اگر شما اجازه بدین.
بسیجی: شما حق حضرت علی رو خوردید. آب ما با شما توی یک جوب نمیره.
سعودی: مرد حسابی! اصلا فرض کن ما حق علی رو خوردیم ، خب. تو رو سننه؟ به تو چه؟ علی هم یکنفر مثل ما بوده. از نژاد عرب بوده. یکی از آبا و اجداد ما بوده. خودش و فرزندانش کلی از شما ایرانی ها را کشتند. حالا این وسط شما چه کاره اید؟
بسیجی: اهه. تو قران نوشته بعد از محمد باید علی جانشین پیامبر میشد. عید غدیر خم یادته؟
سعودی: اولا توی قران چنین چیزی نوشته نشده. عربی ما بهتر از شماست. غدیر خم هم ساخته شماهاست . توی غدیر خم حرفی از جانشینی زده نشد. اصلا تاریخ اسلام رو ما بهتر میدانیم یا آخوندای شما؟
بسیجی: ای فلان فلان شده وهابی آل سعود! حالا به امام فحش میدی؟ الان از سفارت قطر میرم بالا
سعودی: آقاجان! اون سفارت ما نیس... اون سفارت میانماره. جنوب شرقی آسیا رو دیگه بهم نریز...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا