۱۳۹۶/۰۶/۳۱

سخنرانی سنگ پای قزوین در مجمع عمومی سازمان ملل

بسم الله الرحمن الرحیم، جناب آقای رئیس! حضار محترم!
جمهوری اسلامی ایران راه اعتدال را در پیش گرفته و به همین خاطر ما درکشورمان با مال باختگان موسسات مالی نشستیم و گفتیم شما اینهمه پول را برای چی توی سپرده های بلند مدت گذاشته اید درحالیکه مردم مستضعف ما در لبنان و سوریه و یمن و بحرین نان شب هم ندارند تا بخورند. لذا با اعتدال آن پولها را گرفتیم و صرف صلح و دوستی بین ملتها کردیم.
اما در زمینه تنش زدایی و پرهیز از خشونت باید به عرض شما برسانم که جمهوری اسلامی همه عناصر تنش زا در داخل کشور را مثل کارگران و دستفروشان و کولبران را با زبان تساهل و تسامح و ابزارهایی مجهز به عطوفت و رافت اسلامی مورد عنایت قرار داده است بطوریکه همین افراد با پای خودشان به پای صندوقها آمده اند و آزادانه به ما رای داده اند.
و اما درمورد برجام باید به اطلاع برسانم که ما از اول راضی به برجام نبودیم. این امریکا بود که خواهش و التماس کرد که بیا باهم برجام بکنیم. حالا من از این تریبون نماز جمعه به شما اعلان میکنم که اگر امریکا برجام را بهم بزند باید بیاید خسارتهای ما را بدهد، اورانیوم ها را پس بدهد، بتن هایی را که در اراک ریختیم را خراب کند و به مثل روز اولش برگرداند و خودش برایمان بمب تولید کند و تحویل ما بدهد. اصلا بهتر است دوسه تا بمب به خودش و اسرائیل بزند به نیابت از ما.
درخاتمه یکبار دیگر اعلام میکنم که ما برای صدور انقلاب با شعر سعدی و حافظ و مولوی رفتیم در سوریه و شهید حججی در آنجا مدافع حرم حافظ و سعدی بود که از شیراز به حلب نقل مکان کرده اند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
کف زدن حضار!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا