۱۳۸۸/۱۱/۱۱

در آستانه 22 بهمن ساندیس نایاب شد

 

خبرهای رسیده حاکی از نایاب شدن ساندیس در سراسر کشور است بطوری که زندگی عادی مردم را با مشقت جدی روبرو کرده است. این مشکل بحدی جدی است که بیم آن می رود که مردم همیشه در صحنه ایران به مناسبت مراسم 22 بهمن به خیابان ها بریزند و علیه کمبود این کالای اساسی و سومدیریت رهبران این حکومت تظاهرات کنند.
در همین رابطه وزیر صنایع کشور اعلام کرد که جای هیچگونه نگرانی نیست. بحمدالله خط تولید کارخانه های ساندیس سازی در آستانه دهه مبارکه زجر بیش از دو برابر ظرفیت اسمی خود کار میکنند و در آینده ما به بزرگترین صادرکننده ساندیس در خاورمیانه تبدیل خواهیم شد و مدیریت جهان را به دست خواهیم گرفت ولی علی الحساب جهت رفاه حال مردم شریف ایران دولت در نظر دارد مابقی  ساندیس مورد نیاز کشور را از کشورهای خارجی تامین نماید.
بنا به گزارش واحد مرکزی خبر صبح امروز یک کشتی دویست هزار تنی حاوی ساندیس از کشور دوست و برادر زامبیا به مقصد بندر عباس به حرکت درآمده است که انشالله بعد از سقوط این نظام به دست مردم ساندیس دوست ایران خواهد رسید وآنها  دلی از عزا درخواهند آورد.
شایان ذکر است که در همین رابطه اطلاعیه ای از سوی جامعه مندرسین حوزه های علمیه و مراجع دینی مبنی بر پرهیز از نیاشامیدن و استعمال ساندیس های مشکوک و ساخت کشورهای اجنبی صادر گردید که متعاقب آن عده ای از طلاب بیکار حوزه علمیه قم به خیابان ها ریختند و علیه آیت الله صانعی شعار دادند.
همچنین دادستان تهران در جمع خبرنگاران داخلی اعلام کرد دو نفر را که در حین اقدام به ترکاندن پاکت ساندیس های اهدایی رهبری در خیابان ها دستگیر کرده بودند را به اتهام توهین به ساندیس های رهبری و نظام و اسلام و خدا محارب شناخته  و به دار مجازات اسلامی سپرده شده اند.
و در آخر اینکه صدا و سیما نیز خبر از ساخت سریال جدیدی به نام " ساندیس ات را بخورم!" را داده است که بزودی روی آنتن خواهد رفت که داستان مردی است که به عشق گرفتن ساندیس مجانی از امریکا به ایران می آید و طی حوادثی با دختری بنام صغرا آشنا میشود که نمیداند ساندیس صغرا را بخورد یا مال کبری را.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا