۱۳۹۱/۰۵/۲۰

سوریه جزیره‌ای است وسیع در افریقا در همسایگی نیکاراگوا

سوریه جزیره‌ای است در افریقای مرکزی و در همسایگی کشور پهناور « بنین ». این جزیره از شمال با نیکاراگوا و از جنوب با روسیه و از شمال غربی به ماداگاسکار و از جنوب شمالی با ونزوئلا همسایه است.

۱۳۹۱/۰۵/۱۷

خامنه‌ای به گُوه خوردن افتاد

مدتی است که نظام مقدس افتاده است در سراشیبی بدشانسی و گرفتاری.
 بدبختی پشت بدبختی برای این حکومت نالایق از زمین و آسمان و دریا در حال باریدن است.
آن از وضع اقتصادی- آن از وضعیت غیرقابل کنترل قیمت دلار و سکه- آن از اوضاع کمبود مواد اولیه زندگی ـ آن هم از وضعیت صف‌های مرغ - تحریم بانک مرکزی- کاهش تولید نفت- تعطیلی اکثر واحدهای تولیدی- مشکل شدن واردات کالا- ریزش نیروهای خودی و ... انزوای بیش از بیش در بین کشورهای جهان و حتی مردم مسلمان کشورهای عربی و منطقه.

همه اینها یک طرف اوضاع بل بشوی سوریه هم یکطرف!
اخیرا هر روز از سوریه خبرهایی میرسد که دل مقام عظما از شنیدنش به درد می‌آید. ۴۸ نفر از ازگل‌های سپاه پاسداران به تله مخالفان سوریه افتاده‌اند و گرفتاری و درد سر تازه‌ای را برای حکومت اسلامی درست کرده‌اند. این قضیه گروگان گیری دقیقا مثل اره‌ای شده که توی ماتحت مقام عظما گیرکرده است. نه راه سازشی باقی گذاشته‌اند و نه راه خلاصی از این معرکه. اینها از این می‌ترسند که این ۴۸ نفر دربازجوییّا اطلاعات نظامی را به دشمن لو بدهند. بخاطر همین است که سعی میکنند خودشان آنها را بمباران کنند و از شرشان خلاص بشوند. خلاصه به گوه خوردن افتادند حسابی!
همین امروز بود که خامنه‌ای به ارباب سابقش یعنی انگلیس چراغ سبز نشان داد و گفت تسخیر سفارت خبیث! کار اشتباهی بود.
خاک عالم برسرت با این حرف زدنت ای بدبخت عقب افتاده!

من به شما قول میدهم همین روزهاست که خامنه‌ای جام زهر که سهل است جام گوه را پیاپی سرخواهد کشید. غافل از اینکه دیگر خیلی دیر شده و عمر این حکومت به سرآمده و این غلط کردم گفتن‌ها و گوه خوردن‌ها فایده‌ای نخواهد داشت.

اینها عرضه ندارند مشکل مرغ را توی مملکت حل کنند بعد رفته‌اند از سوریه تا از سقوط یک جنایتکار دیگری مثل خودشان جلوگیری کنند.
بدبخت‌ها نمیدانند که با این کار خودشان را درگیر همه کشورهای منطقه کرده‌اند. همه سازمانهای اطلاعاتی غرب در سوریه فعالند و تمام تحرکات مزدوران خامنه‌ای را ردیابی میکنند و اطلاعات عملیاتی را دراختیار ارتش آزاد سوریه قرار میدهند.
این ازگل‌ها حتی عرضه جنگهای نامنظم را هم ندارند. مثل گله گوسفند با اتوبوس رفته‌اند آنجا و زرتی افتاده‌اند توی دام دشمن!

بهرحال این بلند پروازی حکومت اسلامی دارد کار دستش میدهد. بقول یک سیاستمدار معروفی: بحران سوریه درواقع باتلاقی است که جمهوری اسلامی تا خرخره در آن غرق خواهد شد.

۱۳۹۱/۰۵/۱۴

لحظاتی پیش حکم جلب خدا به جرم گرانفروشی صادر شد

ستاد مبارزه با گرانفروشی مستقر در بیت آقا اعلام کرد به دنبال سخنان روشنگرانه آقای جنتی در نماز جمعه تهران و پرده برداری از عوامل پشت پرده گرانی‌های اخیر و دست داشتن خداوند در کمبود مرغ و پیاز و سیب زمینی و تخم مرغ و ماست و هویج لحظاتی پیش غیور مردان نیروی انتظامی به محل اختفای خداوند یورش بردند ولی متاسفانه موفق به دستگیری متهم نشدند. همسایگان متهم به خبرنگاران ما گفتند: سالهاست که خداوند از اینجا رفته است ولی نماینده‌اش توی خیابان پاستور زندگی میکند و همه گرانی‌ها زیر سر اوست. بروید او را دستگیر کنید.
لازم به ذکر است که نیروهای جان برکف انتظامی در بررسی و کاوش اثاپیه و وسایل شخصی خداوند مقدار معتنابهی فیلم‌های مستهجن و چند بطری عرق سگی و تعدادی قرص شیشه کشف و ضبط نمودند که همراه پرونده تحویل مقامات دادستانی گردید.

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا