۱۳۹۵/۰۲/۱۹

لئوناردو حیا کن- دریاچه رو رها کن!

Image result for ‫تایتانیک‬‎

در پی اقدام بیشرمانه  لئوناردو دو کاپریو مامور مخفی اینتلیجت سرویس استکبار جهانی مبنی بر اهانت به دریاچه ارومیه و تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی و شرکت در عملیات غرق کردن کشتی تایتانیک روز گذشته مراجع عالیقدر شیعه درسهای حوزوی خود را تعطیل کرده وبه همراه طلاب دوب شده در ولایت در حالیکه کفن پوشیده بودند شعار میدادند:
کاپریو حیا کن- دریاچه رو رها کن.
بنا به گزارشهای رسیده یکی از علما در حالیکه رگهای گردنش بشدت ورم کرده بود فریاد میزد: ای لئوناردو کافر! تو خیال میکنی ما یادمان رفته است که تو در کشتی تایتانیک چه ها کردی؟
خیال میکنی فراموش کرده ایم که او دختر بی گناه را به بهانه کشیدن نقاشی از راه به در کردی و با او کارهای بی ناموسی کردی؟
همین کارها را کردی که کشتی تایتانیک غرق شد و جان عده زیادی از مردم همیشه در صحنه از بین رفت. 
ما از همین جا به تو و اربابان استکباری ات اخطار میکنیم که اگر یکبار دیگر به دریاچه اسلامی ارومیه اهانت بکنی ما تنگه هرمز را می بندیم و دوباره گشت ارشاد را در خیابانها راه می اندازیم.

۱۳۹۵/۰۲/۱۸

تحمیل سلیقه شخصی یکنفر به هشتاد میلیون:

خامنه ای مثل ناصرالدین شاه قاجار هرچه را که دوست دارد و یا ندارد به کل افراد یک ملت تحمیل میکند. مثلا او از موسیقی خوشش نمی آید. از یادگیری زبان انگلیسی متنفر است. اصولا با نصف کره زمین مشکل ژنتیکی دارد. امریکا برایش دشمن است. از روس ها خوشش میاید. نظرش به احمدی نژاد نزدیکتر است. از اردوهای دانشجویی خارج از کشور و یا جزیره کیش ناراحت است. خلاصه یک موجود ناراحت و متوهم و روان پریشانی است که میخواهد سلیقه اش را به کل افراد یک مملکت تحمیل کند.
از آنجایی که نظام سرکوب جمهوری اسلامی همه راههای اصلاح و تغییر بدون خشونت را کاملا مسدود کرده بدون شک هشتاد میلیون نفر برای لحظه مرگ خامنه ای لحظه شماری میکنند.
منتظرند لااقل از شر این دیوانه عوضی خلاص شوند تا ببینیم بعدش چه میشود.

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا