۱۳۹۵/۱۰/۱۸

من هم موافق لغو تابعیت دو تایعیتی ها هستم

امیدوارم جمهوری اسلامی لااقل یک کار مثبت در کارنامه سیاه خود ایجاد کند و تابعیت افراد دو تابعیتی را لغو کند. حالا فایده این کار چیست؟
- اولا دورویی و ریاکاری در بین ایرانیان خارج از کشور از بین خواهد رفت و یا لااقل کاهش خواهد یافت. بسیاری از هموطنان خارج کشور (البته نه همه) بخاطر منافع فردی همواره رفتار دوگانه ای دربرابر جنایتهای جمهوری اسلامی نشان میدهند و بخاطر اینکه راحت به ایران بروند و بیایند حاضر نیستند کوچکترین هزینه ای درمورد سرنوشت میهن شان و هموطنان اسیرشده در بند جمهوری اسلامی نشان بدهند. وقتی پای صحبت آنها می نشینی مخالف جمهوری اسلامی هستند ولی در عین حال در میهمانی های سفارت جمهوری اسلامی و یا دیگر مراکز تحت پوشش جمهوری اسلامی در خارج کشور نیز شرکت میکنند. در مراسم عاشورا و تاسوعا در خارج کشور خودنمایی میکنند و سلفی میگیرند و در فضای مجازی خودشان را در صف مخالفان برانداز و تحریم قرار میدهند تا همیشه مدرکی برای روز مبادا داشته باشند.
اگر یکی از تابعیت های دوگانه این افراد گرفته شود تکلیف شان برای خودشان و هموطنانشان روشن میشود.
- دراینصورت کسانی که پاسپورت جمهوری اسلامی ندارند برای رفتن به ایران باید ویزا بگیرند. خوبی داشتن ویزا این است که درصورت بازداشت شما در فرودگاه لااقل یک کشورهست که پیگیر آزادی شما باشد. علت اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی افراد دو ملیتی را بازداشت میکند و به کسی هم پاسخگو نیست این است که در برابر اعتراض مجامع جهانی ادعا میکند که اینها اتباع کشور خودمان هستند و ما تابعیت دوم را قبول نداریم.
ما همیشه ایرانی بوده و خواهیم بود ولو پاسپورت جمهوری اسلامی را نداشته باشیم و با آمدن یک حکومت مردمی با افتخار پاسپورت کشورمان را پس خواهیم گرفت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا