۱۳۸۶/۰۹/۲۸

پیام احمدی نژاد از کنار کعبه:

برادر رزمنده جناب آقای مقام معظم رهبری
سلام علیکم
امیدوارم حالتان خوب باشد و دلتان برای من تنگ شده باشد.
کاش شما و بقیه مسولین کشور همراه من می‌آمدید و از نزدیک می‌دیدید که خدا چقدر مرا تحویل میگیرد.
اینها همه‌اش توفیق الهی است که نصیب من شده است. بهرحال ممنونم از شما که توی این چند روز اخیر بسمت من نماز میخواندید و به سوی من سجده میکنید. آخه دو سه روزی است که نشسته‌ام جلو خانه کعبه و از اینجا تکان نمیخورم.

راستی٬ دیشب یک چیزی به فکرم رسید معرکه است بجان شما.
دیشب رفتم اطراف کعبه طواف کنم. توی اون شلوغ پلوغی٬ بدون اینکه کسی متوجه شود یواشکی شماره تلفن موبایلم را انداختم توی خانه خدا. میدونم حتما زنگ میزنه. آخه خیلی از من خوشش اومده.
وای! چی میشه اگر زنگ بزنه!. بمحض اینکه زنگ بزنه ازش میخوام دیگه همه مشکلات مملکت رو خودش حل کنه. خودش نفت رو سر سفره مردم ببره. خودش تخم مرغ و گوجه و سیب زمینی را ارزان کنه. خودش مشکل بیکاری و اعتیاد و سهمیه بندی بنزین را حل کنه. اصلا مگر یک ریئس جمهور چند تا دست داره که همه مشکلات را همزمان حل کنه؟ من هنر کنم مشکلات کشور دورافتاده ونزوئلا را حل کنم.
خلاصه از وقتی که به خدا شماره‌ام را دادم آرام و قرار ندارم. هرلحظه فکر میکنم زنگ بزند. فقط بدشانسی اینه که باطری موبایلم تمام شده و اینجا هم آنتن نمیده.
به امید دیدار
حاج محمود- مکه مکرمه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا