۱۳۸۹/۰۱/۰۴

در ملاقات تل آویو چه گذشت؟

از داخل چاپخانه روزنامه کیهان با من تماس گرفتند و گفتند این مطلب را حسین آقای شریعتمداری نوشته و داده دست سرایدار چاپخانه و گفته من یک چند روزی میروم زندان اوین بازجویی دارم شما این خبر را بده در اولین روز بعد از تعطیلات  آنرا در صفحه اول کیهان چاپ کنند.
تیتر در صفحه اول
سایز حروف: به بزرگی تیتر "شاه رفت" زمان انقلاب
فتنه سبز در تل آویو
متن خبر:
بالاخره پیش بینی مقام بسیار عظمای رهبری و تحلیل های کیهان درست از آب درآمد و سر نخ وقایع پس از انتخابات و فتنه اخیر بدست امد. بر اساس اطلاعات رسیده شخصی به نام کاسپین ماکان که از خلبانان شرکت هواپیمایی کاسپین و همچنین کمک خلبان شرکت ماهان است و همانطور که از اسمش پیداست مسئول واگذاری دریای خزر به روسها بوده و برای بی بی سی نیز جاسوسی نیز میکرده و مدتی هم با ندا آقا سلطان رابطه مشکوکی داشته ولی بعدا معلوم شد که ندا آقا سلطان اصلا کشته نشده بوده بلکه آن ترانه موسوی بود که خانواده اش اعلام کردند دخترشان در کانادا مشغول تحصیل است و اصلا کسی در وقایع بعد از انتخابات در ایران کشته نشده است به نمایندگی از سوی مخالفان نظام و فتنه سبز به اسرائیل رفته و با رهبران رژیم صهیونیستی ملاقاتی داشته که در این ملاقات از اسرائیل خواسته یه خورده بیشتر مردم مظلوم غزه را بمباران کند.
لازم به ذکر است که این خبر را برای اولین بار سربازان گمنام ما در بالاترین منتشر کردند که متعلق است به مونشه مهدی یحیی نژاد که از رهبران رژیم اشغالگر صهیونیستی است که قبلا در دانشگاه شریف تحت پوشش اطلاعاتی تحصیل نفوذ کرده بود ولی بعدا به استکبار جهانی رفت و با کمک دلارهای کاخ سفید سایت بالاترین را راه انداخت و طرح خاموشی سبز که منجر به پریدن فیوز کنتور خانه ما شد از جمله توطئه های این سایت ضدانقلابی است.
لازم به ذکر است که سربازان گمنام ارتش سایبری ما که در بالاترین نفوذ کرده اند با اتخاذ تاکتیک های تفرقه بیانداز و به ریش ملت بخند مشغول ادامه تلاشهای خداپسندانه خود هستند که اجرشان با حضرت رقیه.
همچنین براساس اطلاعاتی که یک منبع موثق که اسمش حسین شریعتمداری است و نخواست نامش فاش شود کاسپین ماکان در این دیدار پیام خصوصی مونشه مهدی کروبی ومونشه  میرحسین را به شیمون پرز رساند و گفت: حاج آقا سلام رساندند و گفتند اون امانتی ما چی شد؟
شیمون پرز پرسید: کدام امانتی؟
مونشه ماکان گفت: همون برگه پناهندگی دیگه!
شیمون پرز گفت: خاک عالم توی سر ملتی که منافع شخصی را بر منافع ملی شان ترجیح میدهند. تا زمانی که شما فقط بخودتان فکر میکنید هیچوقت به جایی نمیرسید. یکنفر مثل تو هم قبلا به اینجا آمد و بخاطر خود شیرینی کلی هم از ما تعریف کرد ولی بعدا تغییر موضع داد و برگشت ایران و حالا داره آب خنک میخورد.
تو هم بلند شو برو و فکر نان کن که خربزه آبه!
بر اساس اطلاعات رسیده به روزنامه کیهان پس از این ملاقات ماکان رفت یک نان سنگک و یک خربزه خرید و در کنار پیاده رو خیابان مشغول خوردن آن شد که بزودی پای لرزش خواهد نشست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا