۱۳۸۴/۰۸/۰۲

احمدی نژاد دنيا را فتح ميکند!

مقدمه- حتما خبر داريد که اين رئيس جمهور خيلی محبوب ما بيچاره از هول حليم افتاد توی ديگ. هنوز صدر اعظم جديد آلمان مشخص نشده ايشان پيشاپيش پيام تبريک را به خانم آنجلا مرکل فرستاد. حالا شما تصور کنيد آلمانيها چقدر به ريش ما ملت ايران ميخندند. از آن مهمتر مطالبی است که در نامه باصطلاح تبريکش نوشته. در نامه اش همان حرفهايی که فراخور روحيه بسيجی های مسجد ابوذر تهران است را برای مثلا صدراعظم آلمان نوشته. راستی راستی اين يارو خيلی شاسی اش خُله.

متن نامه احمدی نژاد :

سرکار عليه خانم آنجلا مرکل

صدر اعظم و مقام معظم آلمان

با سلام و صلوات به روح پر فتوح بنيانگذار انقلاب اسلامی و با درود و ارادت به پيشگاه مقدس مقام معظم رهبری خودمان حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای روحی له الفداه و با درود به روان پاک شهدای اسلام از بدر تا انقلاب اسلامی ايران و شهدای دفاع مقدس و شهدای محراب و غيره، و با کسب اجازه از آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشريف، انتصاب شما را به مقام عظمای ولايت آلمان تبريک و تهنيت عرض ميکنم و اميدوارم بحول قوه الهی و با استعانت از صبر انقلابی بر مشکلات بيکاری ، تورم و اعتياد و بيسوادی فائق آييد.

اينجانب رجاء واثق دارم اگر شما هم مثل من از رهنمودهای داهيانه مقام ولايت فقيه تبعيت کنيد سعادت دنيا و آخرت نصيب شما خواهد شد و در قيامت شرمنده اوليا و اوصيا نخواهيد شد.

خانم مرکل

شب گذشته هنگامی که مشغول خوردن آبگوشت بودم و همزمان اخبار شبکه اول سيما را نگاه ميکردم متوجه شدم سرکار به اين مقام شامخ نائل شديد. لذا همانجا تصميم گرفتم بعد از خوردن گوشتکوبيده بلافاصله قلم و کاغذ را بردارم و به شما پيام بدهم چون بنظر اين حقير پيروزی شما در انتخابات آلمان مثل پيروزی من در انتخابات ايران مرهون امدادهای غيبی است و بايد هوای همديگر را داشته باشیم.

ای خانوم مرکل عزيز!

حيف نيست ،شما، خانمی به اين خوبی و با سوادی که زبان آلمانی را مثل بلبل حرف ميزند بی حجاب باشد؟؟ نه جون من راست نميگم؟ اصلا حيف شما نيست مسيحی و لامذهب بمانيد و کافر از دنيا برويد؟

ای خانوم مرکل

ای صدر اعظم

با زبان خوش شما را به اسلام دعوت ميکنم . همين فردا صبح زود دست مردم آلمان را بگير و جميعا به اسلام تشريف بياوريد. نترس توکل بخدا کن و يا علی بگو و کار رو تموم کن.

اما وای بحال شما اگر زبان خوش من بگوش شما نرود! وای وای وای!

ببين من خاتمی نيستم که فقط لبخند تحويلتان بدهد. اين تو بميری از اون تو بميری ها نيست! من دست متجاوزان به بيت المال و قراردادهای نفتی را قطع ميکنم حالا چه بيت المال اسلامی باشد چه بيت المال آلمان. فرقی نميکند. من همه را به يه چشم ميبينم. آلمان و افريقا و آنگولا و استراليا و اليگودرز و يافت آباد برای من فرقی نميکند. پدر همتون رو درميارم! حاليته! حالا ما هيچی نميگيم شما پررو ميشيد؟ چنان مهرورزی به شما بکنم که صدای آخ تون تا هفت تا آسمون بلند بشه!

همين ديروز کره جنوبی و انگليس را تحريم کردم. بيچاره کره ای های چشم بادومی افتادن به غلط کردن که آقا ببخشيد غلط کرديم ايندفعه تکرار نميشه داريم بدبخت ميشيم! انگليس از اون طرف افتاده به معذرت خواهی. امريکا که گرفتار عذاب الهی و توفان نوح شده. اينها همش مکافات عمل اونهاست که منو توی نيويورک مسخره کردند. حالا چشمشون کور! بگذار سيل کاخ سفيد رو خراب کنه! ما که کمکهای نقدی و جنسی و پتو وعلاءالدين براشون نميفرستيم!
خدایا دشمنان اسلام اگر قابل هدایتند هدایت و اگر نیستند از صفحه عالم محو و نابودشان بگردان تا یه خورده جا باز بشه ببینیم چه غلطی باید بکنیم. آمین یا رب العالمین

والسلام عليکم و رحمة الله و برکاته

رئيس جمهور محبوب ايران- محمود ا. ن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا