۱۳۸۴/۱۰/۲۳

آموزش تکنيک استبراء به زبان ساده:

مراحل آموزش:

الف) مرحله مقدماتی: در اين قسمت با مفاهيم اوليه کار آشنا شده و با وسايل مصنوعی و ساده در فضای باز تمرين ميکنيم

ب) مرحله متوسطه: تمرين با وسايل واقعی و در محيط بيت الخلا

ج) مرحله پيشرفته: با تمرين مداوم و شبانه روزی استبراء کم کم فکر و فرهنگ استبرائی بر شما مستولی شده و قادر خواهيد بود يک مملکت هفتاد ميليونی را با همين تکنيک استبرائی اداره کنيد. توضيحات مفصل را در مبحث مربوطه خواهيم آورد.

**********************************************************

آموزش مقدماتی:

امروز فقط بخش مقدماتی رو توضيح ميديم:

روال همه سيستمهای آموزشی در دنيا اين است که برای آموزش مهارتهای پيچيده ، ابتدا دانشجويان يا کارآموزان آن رشته را با وسايل مصنوعی يا کم ارزش تمرين ميدهند و هنگامی که تجربه کافی حاصل شد به آنها اجازه تمرين با وسايل واقعی را ميدهند.

مثلا در آموزش خلبانی، هيچوقت در ماههای اول دوره به کارآموز اجازه پرواز با هواپيمای واقعی مثل ايرباس يا فانتوم را نميدهند بلکه يه دوچرخه ميدن ميگن يه چند وقت با اين تمرين بکن هروقت دست فرمانت خوب شد بيا هواپيما سواری بکن.

ويا در دانشگاههای پزشکی، هيچوقت به يک دانشجوی سال اول اجازه نميدهند به بالين يه مريض بره و روی اون عمل پيوند مغز استخوان انجام بده بلکه يه موش يا قورباغه ميدن و ميگن اول برو بواسير اين رو عمل کن و هروقت ياد گرفتی بيا روی بدن مريض عمل جراحی چشم انجام بده.

استبرا هم همينطوره. شما تا بدست آوردن مهارت کافی نبايد با عضو واقعی خودتون يا ديگری اينکار رو تمرين کنيد چون ممکن است اون رو از بيخ بکنيد و باعث شرمندگی های بعدی شود.

ما هم تمرين مان را ميتوانيم با قورباغه شروع کنيم يا با موش. ولی چون تهيه اينها ممکن است برای شما دردسر ساز شود و يا ممکن است سازمانهای حمايت از حيوانات از شما شکايت کنند لذا با همين ماوس کامپيوتر هم ميتوان تمرين کرد.

خب. لباساتون رو دربياوريد و رو به روی مانيتور کامپيوتر بايستيد. خجالت نکشيد. دربياريد ديگه. حالا اول بريد عقب بعد پای چپ تون را بزاريد جلو و بشينيد روی کامپيوتر. حالا با دو انگشت دست چپ اون سيم ماوس را بگيريد و از منتهی اليه سيم يعنی از اونجايی که وصل شده به سی پی يو محکم بگيريد و بکشيد و بياييد جلو. وقتی به خود ماوس هم رسيديد اينکار رو ادامه بديد تا به نوکش برسيد. در اينجا کليک راست کنيد و کليک چپ. دوسه بار اينکار رو انجام بديد. سرفه کردن فراموش نشود. علما معمولا سه بار سرفه ميکنند تا ته مانده مخلفات زودتر بياد بيرون.

دوباره از ته سيم تا نوک ماوس و کليک چپ و کليک راست . يه بار ديگه هم انجام بديد. حالا اگه دقت بکنيد ميبينيد يه چيزايی از نوک ماوس بيرون مياد. مواظب باشيد کيبورد رو نجس نکنيد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا