۱۳۸۴/۱۲/۰۶

تشکر از جمهوری اسلامی:

بنام خدا

خدمت حکومت جمهوری اسلامی

سلام عليکم

اينجانب ملا حسنی وبلاگ نويس مقيم عتبات عاليات کانادا از طرف خود و جمعی از وبلاگ نويسان داخل و خارج مراتب تشکر و قدردانی خويش را نسبت به کشته نشدن خانم الهام افروتن اعلام ميداريم و وظيفه خود ميدانيم که از اين اقدام بينظير شما سپاسگزاری کنيم.

بر همگان واضح و مبرهن است که هر حکومتی ميتواند هر وقت عشقش کشيد هرکدام از شهروندانش را دستگير کند و يا زندانی نمايد و اينقدر او را بزند تا کشته شود. اين حق هر حکومتی است و از قديم گفته اند چارديواری و اختياری. لذا به محض زندانی شدن اين الهام خانوم ما انتظار داشتيم که شما او را هم مثل زهرا خانوم بکشيد ولی با کمال تعجب شما از اين حق خودتان استفاده نکرديد و او را نکشتيد. واقعا اين کار شما جای قدردانی دارد و اصلا ما نميدونيم چطوری ميتونيم اين لطف شما را جبران کنيم. خدا خيرتان دهد.

راستش را بخواهيد در اون ماجرای زهرا کاظمی هم تقصير خود زهرا خانوم بود. اينقدر استخوان جمجمه اش ضعيف و نازک بود که با اولين ضربه جسم سخت، مثل کاسه بشقاب چينی سرش جرينگی شکست. زن که نبايد اينقدر کله اش نازک باشه. بايد اينقدر پوست سرش کلفت باشد که هرچه جسم سخت به سرش بزنند بگه: خيلی ممنون يک ديگه بزن!

خلاصه اين دفعه به جون مادرتون خيلی آقايی کرديد که الهام خانوم را نکشتيد. ای ول داره بخدا. اصلا ما اگه شما رو نداشتيم چی ميکرديم؟ کاش همه حکومتها چشماشون را بازکنند و از شما ياد بگيرند.

همين اندازه که شما يک زندانی رو نمی کشيد ما بايد از شما ممنون باشيم. ما نه آزادی ميخواهيم نه استقلال و نه هيچ کوفت و زهر مار ديگه. همينکه به ما اجازه نفس کشيدن و زنده ماندن ميديد خودش نشان عدالت محور بودن شمارا دارد. خيلی ممنون. دم تون گرم. خيلی باحال ايد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا