۱۳۸۹/۰۳/۱۵

برسد بدست پنتاگون

جناب آقای پنتاگون

امیدوارم حالتان خوب باشد و در زیر سایه آقای باراک اوباما سالم و تندرست باشید.
باری اگر از احوالات ما جویا شوید باید عرض کنم ملالی نیست جز دوری دیدار شما که انشالله در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.
پنتاگون جان!
خودت خوب میدانی که دیگر حالم بهم میخورد از خبرهایی که اینروزها از ایران بدستم میرسد. یا من خیلی کم حوصله و کم طاقت شده ام و یا واقعاهمکاران شما دیگه شورش را درآورده اند.
آخه این چه وضعیه؟ چرا کاری نمیکنید؟ چرا حمله نمیکنید؟ چرا نمیزنید خار و مادر اینها یکی شود؟ آخه مردیم از بس شنیدم قراره قطعنامه صادر کنید. تحریم کنید. اله کنید بله کنید.
بابا والله بحضرت عباس این حکومت پوشالی تر از این حرفهاست که شما خیال میکنید. اینها با اولین بمباران سر قیمت سوراخ موش با هم دعوایشان میشود و سر همدیگر را می برند. شما از چه میترسید و حساب چی را میکنید؟
پنتاگون جان!
قربون اون شکل قناس و پنج ضلعی ات بشم! یه تکانی به خودت بده و یه خورده از سوسول بازیهایت را کنار بزار و بزن این مادر فلان ها را درب و داغون کن.
اه. اینقدر هم آدم بی بخار؟؟
تو اگر به فکر این هستی که مردم خودشان این حکومت را سرنگون کنند کور خواندی! 
بیچاره مردم ما زورشان به این مادر فلان فلان شده ها نمیرسد. الان هم دوره انقلابیگری و جنگ پارتیزانی و اینجور کارها نیست. مردم ما نه روزنامه ای دارند. نه رسانه ای دارند. نه سازمان و تشکیلات و رهبری دارند. اصلا نه توان مقابله فیزیکی با این حرامیان را دارند و نه امکانات مبارزه را.
حداکثر کاری که مردم میتوانند بکنند این است که توی خیابان آزادی تظاهرات کنند و بگویند اینها رای ما را دزدیده اند و یا مثلا بگویند مرگ بر خامنه ای. 
خب. خودت بهتر از من میدانی که این مادر فلان شده ها خودشان میدانند چه گهی در انتخابات خورده اند.بخاطر همین است که حتی نمیگذارند مردم تظاهرات کنند و حرفشان را بزنند.
بنابر این بی خیال مردم ایران شو. آنها از هر طرف گرفتار و اسیر این جنایتکاران وحشی قرار گرفته اند و بنابر این انتظار معجزه از آنها نباید داشت. همچنانکه مردم اسیر عراق هرگز نتوانستند صدام را ساقط کنند و آخرش امام حسین شما را طلبید و به عراق رفتید و ضمن زیارت مرقد مطهر سالار شهیدان مردم عراق را هم از شر صدام نجات دادید.
پنتاگون عزیز!
تو همه فرصتها را داری از دست میدهی. مثلا دیروز که نماز جمعه در مقعد امام بود بهترین فرصت بود تا یک دونه از اون بمب های خوشگل صد تنی را می انداختی توی مقعد امام. همه اراذل و اوباش حکومت یکجا جمع بودند. هم مقام مزخرف رهبری بود و هم اون ان جوجک. هم سرداران جنایتکار و قاتل سپاه و نیروی انتظامی. حکومت از سراسر کشور همه نیروهای خودش را جمع کرده بود یکجا.
آخه چرا نزدی اونها را لت و پار کنی و هم خودت از شر این عوضی ها راحت شوی و هم ملت ما را خلاص؟
ای خاک برسرت کنم که اینقدر بی عرضه ای!
اصلا اگر اهل این کار نیستی و جیگرش رو نداری لااقل منو دعوت کن بیام آنجا تا خودم یک کاری بکنم. حوصله مان را سر بردی از بس فس فس میکنی.

۲۴ نظر:

  1. ملا جان حرف دل ما رو زدی...

    پاسخحذف
  2. ملاچقدر ساده ای .اینها به خرگوش میگن بدو به روباه میگن بگیر.چه حکومتی بهتر از حکومت اسلا می ایران ؟!! این حکومت به نفع چین روسیه فرانسه المان وغیر مستقیم بسیار به نفع امریکا هم هست. ببین با لولویی که از ا.ن ساخته شده است .چقدر اسلحه به عرب های مادر مرده تا بحال فروخته شده است.به خرگوش میگن بدو به روباه میگن بگیر . هسته بازی حکومت اسلامی هم سر کارییه. واقعا چرا تحریمشان نمی کنند. نه دلشان برای ما سوحته نه از ان انچوچک میترسند. ملاها براشان می صرفند.تنها حضور مردم د ر صحنه همه معادلات را بر هم میزند.و قدرتها بزرگ را از ریسک سازش بزرگ با حکومت اسلامی بر حذر میدارد.

    پاسخحذف
  3. بسیار خجالت کشیدم از خوندن این متن. آیا کار ما به جایی رسیده که دوست داریم اجنبی به خاک ما حمله کند؟
    خاک بر سر این غیرت!

    پاسخحذف
  4. جناب استاده، اجنبی اون کسی نیست که شناسنامه غیر ایرانی داره. اجنبی و دشمن ایران اون کسی هستش که بهترین جوانان ایران رو در خیابانها و زندانها میکشه، ایرانی رو در جهان بی آبرو کرده، ایران آباد رو ویران کرده، ملتی رو فقیر و افسرده کرده، بذر سیاهی و تباهی و دروغ رو در سراسر ایران افشانده. اجنبی و دشمنان من و تو اتفاقا نام و شناسنامه ایرانی دارند و تو همین ایران دارند زندگی می کنند. دشمن ما سربازان آمریکایی و اسرائیلی و آلمانی و فرانسوی و... نیستند. دشمنان اجنبی ما سپاهی ها و بسیجی ها و حزب اللهی ها و سران این رژیم هستند. 30 سال شعار و غیرت بازی بسه دیگه. عمر و جوانی ما در این حکومت جهل و جنایت به پایان رسید و شما ها هنوز در خواب خرگوشی هستید. بله، ما مقدم سربازان هر کشور رو که به ما کمک کنه از شر جمهوری اسلامی خلاص بشیم رو گرامی می داریم و دوست و "هموطن" خودمون می دونیم. همین

    پاسخحذف
  5. roohe manee ammolla--- bot shekanee amoollaaa

    MARG BARR OON KHOMEIEE PEDAR SAG, VA EEEN KHAMENEIEE HAROOM ZADEH


    22 KHORDAD
    15 JUNE

    BE READY!

    JAVID SHAH.
    http://www.youtube.com/watch?v=dxSUXUhnCFg

    پاسخحذف
  6. ملا جان فکر نمی کنی اگر به ایران حمله کنند و خوار مادر اینها را یکی بکنند آنوقت خوار مادر مردم هم احیانا مشکل پیدا می کند!

    پاسخحذف
  7. hatta shukhish ham khub nist

    پاسخحذف
  8. در جواب اون کسی که گفته اجنبی حمله کنه ال میشه بل میشه. برو عمو دهن مارو بااین غیرتی بازیتون در آوردین. این ادبیات صد سال پیش دیگه رنگی نداره.همتون اگه دستتون برسه برای به دست آوردن یه سیتی زنی از همین اجنبی ها سرو کله میشکنید. این حکومت وطن مارو به ویرانه کشیده. بهترین جوانای مارو آواره هر کشور درب و داغونی کرده. حالا مثلا ناراحت باشیم اجنبی نیاد مبادا خامنه ای حروم زاده ور بیافته! والله حرف تو بیشتر خجالت داره تا این متن.

    پاسخحذف
  9. آخه چرا باید اینقدر احمق بود که از بیگانگان تقاضای کمک کرد . عراق براتون درسی‌ نشده، می‌خواین جلوی چشماتون به مادرو خواهر تان تجاوز کنند، بس دیگه حماقت اگه نمیتونین خودتون غلطی بکنین بتمرگین سر جاتون.

    پاسخحذف
  10. اگه آمریکا به ایران حمله کنه من هم از سرباران آمریکا میشم.

    پاسخحذف
  11. "می‌خواین جلوی چشماتون به مادرو خواهر تان تجاوز کنند"
    اگر منظورت آمریکاییاست باید بگم از خودیا بیشتر باید ترسید!

    پاسخحذف
  12. fekr nemikonid age amrica hamle kone kharo madaresho hamon bache basijia morede lotf gharar bedan !!!hamon tor ke parsal to ...... .9

    پاسخحذف
  13. جناب ناشناس، آمریکا لازم نیست ای کار رو بکنه. همین الان اش بسیجی هاو رژیم مادر و خواهرمون که سهله، داره برادر و پدرمون رو تو زندانها بهشون تجاوز می کنه!!! بسه دیگه شعار دادن و حرفهای مفت زدن...

    پاسخحذف
  14. میگم ناشناس. مگه تو عراق چه اتفاقی افتاده!؟ اگر شما و حکومت مورد علاقه تون اینقدر تو عراق و افغانستان سنگ اندازی نمیکردن تا حالا آمریکایی ها راهشونو کشیده بودن رفته بودن. شما نمیخواد نگران خواهر و مادر ما باشید. مواضب ناموس خودت باش یه وقت تو خیابون زیر چشم نیروی مقتدر انتظامی تون ندزدنشون و... یا قاچاقشون نکنن به کشور های همسایه یا مثلا از احساس سرخوردگی به هر دری نزنن که از مرز رد شن برن یه جهنم دره ای و به هر کاری تن بدن. بس کنید چرند گویی رو که حالمون خیلی وقته از این مزخرفات بهم خورده.

    پاسخحذف
  15. دوستان خوب جوانان شجاع ایرانی خارجی ها همیشه کشورهای دیگر غارت کرده و می کنند. صدام را بعد از چند کودتا در عراق بین کمو نیست ها و غرب شد غربی ها سر کار گذاشتند. ملاها را ۳۰ سال است که برای جنگ و کشتار و غارت ایران و ایرانی اورده اند گول جنگ زرگری و دروغین انها را نخورید. وطن را جوانان غیور ان می سازند نه سربازان و غارت گران کشورها ی دیگر.

    پاسخحذف
  16. pn agha wase in ke koso kuineshop betoone bendaze biroono wase ye zendegi behtar hazere melioonha irani bemiran.
    khak bar sare watanforoosh
    jaye shoma too zendane(harjaye donya ke bashin

    پاسخحذف
  17. EVEYBODY HAS TO SEE THIS:

    http://www.gooya.com/external/khaandaniha.com/text/3139

    MUST SEE!!

    MARG BAR KHOMEINEE HAROOMZADEH, VA KHAMENEE PEDAR SAG.

    22 KHORDAD
    15 JUNE

    JAVID SHAH

    پاسخحذف
  18. http://www.youtube.com/watch?v=8FrPd-NwxfQ

    JAVID SHAH

    پاسخحذف
  19. http://www.youtube.com/watch?v=5HmneeA-zd8

    MUST SEE.

    MARG BAR KHOMEINEE HAROOM ZADEH

    JAVID SHAH

    پاسخحذف
  20. WATCH WHOLE THIS

    LAUGH, LAUGH, LAUGH

    http://khaandaniha.com/text/2996

    KHAMEINEE PEDAR SAG VAHSHEE

    پاسخحذف
  21. ON 22 KHORDAD , 15 JUNE, ONLY SHOUT MARG BAR KHAMENEIE VA MARG BAR KHOMEINEE DICTATOR.

    WE WANT TO GET OUR IRAN BACK FROM BUNCH OF USELESS ARABS!

    22 KHORDAD.

    IS SHE' TIMES, WE HAD THE EBST TIMES, WE COULD TRAVEL FREELY TO ANY COUNTRY WITH OUR IRANIAN PASSPORT, WE HAD RESPECT AS PERSIANS( IRANIANS) IN EVERY COUNTRY, BUT NOW WE DO NOT HAVE ANY OF THOSE THINGS, WHY, BECAUSE OF KHOMEINEE LIAR HAROOMZADEH

    JAVID SHAH, MARG BAR KHOMEINEE

    پاسخحذف
  22. IN SHAH TIMES, WE HAD THE BEST TIMES, WE COULD TRAVEL FREELY TO ANY COUNTRY WITH OUR IRANIAN PASSPORT, WE HAD RESPECT AS PERSIANS( IRANIANS) IN EVERY COUNTRY, BUT NOW WE DO NOT HAVE ANY OF THOSE THINGS, WHY, BECAUSE OF KHOMEINEE LIAR HAROOMZADEH

    JAVID SHAH

    پاسخحذف
  23. خفففففففففففففففففففففففففففففففههههههههههههههههه

    پاسخحذف
  24. "می‌خواین جلوی چشماتون به مادرو خواهر تان تجاوز کنند"

    گل پسر شما مثل اینکه اخبار نمی خونی. اتفاقا کسایی که میگن آمریکا حمله کنه حرفشون اینه که کمتر به خواهر مادرمون تجاوز شه. جلوی زیان رو از هر جا که بگیری منفعته

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا