۱۳۸۹/۰۸/۰۷

احکام شب هالوین

بدان و آگاه باش که هالووین از اعیاد پر فضیلت کفار است و خداوند تبارک و تعالی انجام مناسک هالوین را بر کفار عزیز واجب کرده است. در روایت هست که «ما رایت کدو تنبل فی الهالوین؟ » یعنی ای بدبخت چراچشم کورت را باز نمیکنی و این همه کدو تنبل را در ایام پربرکت هالووین نمی بینی؟
پس بدان که شرط قبولی فرائض هالووین خریدن کدو تنبل است که باید آنرا با دقت نقاشی کرده و جلوی درب منزل قرار دهد. خداوند نیامرزد مومنی را که هالووین بیاید ونعوذبالله  کدو نخریده باشد.
در روایتی دیگر هست که بر شما باد شکلات و تنقلات به اطفال و بر و بچه های در و همسایه دادن که فضیلت های بیشماری در آن است از جمله رفاقت با مادران و خواهران آنها که در اسلام عزیز بر روی آن تاکید فراوان شده است.
و اما مهمترین قسمت هالووین ترساندن خلایق است. خداوند نیامرزد کسی را که در شب هالووین دیگران را نترساند و جیغ آنها را درنیاورد. استفاده از تمثال مقام معظم اشباح خبیثه و موجودات مشابه از اوجب واجبات است و ثواب زیادی دارد و بنا بر احتیاط واجب عوض کردن شلوار و انجام غسل جنابت بعد از این مناسک بر هر زن و مرد مسلمان و غیر مسلمان واجب است در غیر اینصورت خداوند در قیامت به ملائک انتظامی خود امر میکند که به او هزار بار با گرز آتشین تجاوز بکنند تا درس عبرتی شود برای دیگران که اینقدر با هالووین خدا شوخی نکند و این قضایا را سرسری نگیرد.
بنابر این در شب پر فضیلت هالووین تا میتوانید عیال خود را بترسانید و بعدا با او نزدیکی کنید. بعد که کار تمام شد باز او را بترسانید و وقتی جیغ کشید دوباره با او نزدیکی کنید و همینطور تا اذان صبح که باید غسل نمایید تا انشالله خداوند در قیامت به شما هزار حوری دهد و هر حوری دوست های خودش را هم بیاورد توی جشن تولد شما.

۷ نظر:

  1. TAKKKBEEEEERRR!!!

    پاسخحذف
  2. ها ملاجان سلام
    -بد نيست كه بدانيد من يكي از هواداران خاموش شماهستم.ودر گوگل ريدر اگر چراغ نوشته تان روشن باشد هول هولكي اب دستم باشد ان را كنار مي گذارم و اول از همه مطلب شما را مي خوانم.عرضم به حضورتان .اطلاعات مذهبي تان زياد است و معلوم است در اين زمينه تلمذ فراواني كرده ايد. فكر مي كنيد همانطور كه بار اين اطلاعات را بر دوش داريد اين ارادت خالص به خانم ها را كه خيلي هم باعث شيريني مطلب تان مي شود مي توانيم بعنوان نتيجه اجباري و منحصر بفرد ان همه تلمذات ديني بدانيم ؟كه اينك فارغ از ماده اوليه تشكيل دهنده اش خود به عنوان يك محصول مستقل به راه خود ادامه مي دهد؟
    يعني خوشمان مي ايد كه جنابعالي به عنوان يك ملا حسني در اين قضيه ارادت وافر به خانم ها ملاييت خود را ثابت كرده و مي كنيد. هميشه سالم و چراغ گوگل ريدرت روشن باد ! دنيا بدون ملا حسني يك چيزي كم دارد و به بهشت نمي روم اگر ملا حسني جان انجا نباشد !!!!

    پاسخحذف
  3. http://www.youtube.com/watch?v=GYOdPZYM3yU&feature=player_embedded#at=17

    to ro khoda een tapaleh ro bebin!

    پاسخحذف
  4. حالتان خوب است؟

    پاسخحذف
  5. MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE, KHAMENIEE PEDAR SAG HAROMZADEH DOROGHGOO

    پاسخحذف
  6. http://news.gooya.com/politics/archives/2010/10/112758.php

    EYY KHODDAAA!!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا