۱۳۸۹/۰۹/۱۸

آلودگی هوای تهران توطئه دشمن است

عجب ملتی هستیم ما!
آلودگی هوای تهران دارد مردم را خفه میکند و آن وقت ما دست روی دست گذاشته ایم و داریم قصه حسن کچل و چهل دزد بغداد را برای هم تعریف میکنیم. شوخی نیست ! دو هزار و پانصد نفر بخاطر آلودگی هوا جان خود را از دست داده اند.
دولت ما که الحمدلله سرش گرم مدیریت جهان است و وقت سر خاراندن و فکر کردن به این چیزهای پیش پاافتاده را ندارد. مقام عظما هم که توی مسیر تهران - قم کار میکند و روزی دو سرویس توی آن مسیر مسافرکشی میکند. البته شایعه شده که «آقا» افتاده توی خط قاچاق سوهان و اینجور چیزا که اصلا به ما مربوط نیست. چهار دیواری است و اختیاری. 
ایشان ولی فقیه است و ولایتش هم مطلقه . یعنی هر غلطی دلش خواست میتواند بکند و هیچکس هم دور از جان شما حق ندارد به ایشان بگوید بالای چشمت ابروست. پس توقع بیجا از مقام معظم نداشته باشید. همینکه ایشان مقامش عظماست نعمتی است برای من و شما. بیشتر از این چیزی نمیخواهیم. تازه اگر شما هم جرات کنید و این قضیه آلودگی هوا را برای ایشان تشریح کنید بر میگردد به شما میگوید: این آلودگی هوا توطئه دشمن است. کشورهای متخاصم امریکایی و اروپایی برای مقابله با این ملت لوله بخاری هایشان را به سمت ملت ما کج کرده اند تا دودش به سمت ما بیاید و هوای ما را آلوده کند.

سپاه و بسیج و اطلاعات هم سرشان خیلی شلوغ است و همین که ساندیس برادرها را تامین میکنند خودش جای شکر دارد. واقعا فکر میکنید مگر کار کوچکی است برای این همه ادم کیک و ساندیس ردیف کرد؟ بگذریم از سیر کردن شکم برادرهای لبنانی و غزه ای ای و گامبیایی و موزامبیکی و غیره و غیره.
پس می ماند روحانیت معظم و مراجع عظام که آنها هم الحمدلله به رتق و فتق زوجات و نسوان اهتمام دارند و هی میروند غسل جنابت میکنند و بیرون می آیند  تا پرچم اسلام سرفراز بماند.
بنابر این امیدی به کسی نیست جز همین ملت همیشه در صحنه. مردم باید خودشان یک فکری برای رفع آلودگی شهر تهران بکنند و الا اگر به امید این اخوندا و جمهوری اسلامی نشسته اند باید هر روز شاهد کشته شدن تعداد بیشتری باشند.
اما راه حل چیست؟
راه حل مشکل آلودگی هوا در مبارزه با بدحجابی است. باور کنید راست میگم. اگر هر روز به خانم ها گیر بدهند که چرا آرایش کردی و چرا روسری ات بالا رفته و چرا گوشواره ات موقع راه رفتن تکان تکان میخورد و چرا صدایت اینقدر نازک و تحریک کننده است و خلاصه اگر خانم ها را کلافه کنیم آنها شوهرانشان را مجبور میکنند که از کشور بزنند بیرون.
وقتی که جمعیت فرار کنند در نتیجه تهران خلوت میشود و هوا تمیز تمیز میشود مثل قبل از انقلاب.

۸ نظر:

  1. جاجی دیگه خیلی وقت هست که معظم مقام مسلمین جهل غسل چنابت نمی کنه بدبخت خانم حجسته هم ارزو بدل مانده یک بار هم دست بدامان حداد شد که بی ثمر بوده

    پاسخحذف
  2. چه جوری تو blogspot این قالب رو درست کردید

    پاسخحذف
  3. mola jan dast marizad zeande bashi va hameshe barayeman benevisi

    پاسخحذف
  4. alodegi hava az balahaye asemani nesbat be monkarat ast be jone molla

    پاسخحذف
  5. با اجازه ملا
    سری به وبلاگ ما بزنید. نهایت سپاس را داریم.
    http://sanjesh1.blogspot.com

    پاسخحذف
  6. you said " clean air just like before the revolution", and I sighed!!

    EY KHODA 31 SAL IS ENOUGH, KHASTEH SHODEEM DIGEH!!

    http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/12/114545.php

    ENN KHARHA ROO BEBIN, BE ZENDIEH KHOSSOSEE MARDOM HAM KAR DARAND MADAR SAGHA!!

    پاسخحذف
  7. mollah joon, engar yeki wiki leaks farsi ro tasis karde,
    www.persianwikileaks.com

    پاسخحذف
  8. ASHOORRAAA HAST VA YAZIDEH ZAMAN KHAMNEINEE!!

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE, KHAMNIEEE PDAR SAG,

    EY KHODDDDDDDDDAAA KHASTEHEEM AZ DASTEH ENN REJN HAROOMZADEH

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا