۱۳۸۹/۱۰/۱۶

جمهوری اسلامی نعمتی است برای بعضی ها

زمان قاجار مستشاران خارجی همیشه از حماقت شاهان و اطرافیان احمق شان  سواستفاده میکردند و آنها راحسابی تیغ میزدند. وقتی آدم سفرنامه ناصرالدین شاه به فرنگ را میخواند کله اش سوت میزند از آن همه دهاتی بودن ناصرالدین شاه.
اصلا هیچ بعید نیست علت اصلی دادن امتیاز دخانیات به انگلیس یک چیزی مرتبط با خرافات و بیسوادی ناصرالدین شاه و چی چی السلطنه ها بوده. مثلا به ناصرالدین شاه گفته اند ما کارخانه سوتین سازی (یعنی همان ممه بند سازی) را می آوریم ایران و در عوض شما امتیاز دخانیات را بده به ما. باور کنید حتما یک چیزی توی همین مایه ها بوده.
زمان حکومت آخوندا این وضعیت خیلی شدیدتر شد. مثلا من میتوانم بخوبی حدس بزنم که این شرکتهای کامپیوتری چگونه از بیسوادی و خرفت بودن مسئولین پول های هنگفتی را به جیب میزنند. مثلا یادتان هست یکی دو سال پیش آمدند اعلام کردند گروه کامپیوتری سپاه موفق شده عوامل سایتهای مستهجن را شناسایی و آنها را دستگیر کند؟؟ پس چی شد؟ یک بدبختی را که برای دیدن خانواده اش به ایران رفته بود دستگیر کردند و توی بوق و کرنا کردند که ما طرف را در خارج کشور دستگیر کردیم! حالا حقیقت ماجرا چی بود؟
واقعیت این قضیه این بود که یکی از همان شرکتهای کامپیوتری سودجو برا سرکیسه کردن برادران خرفت سپاه به  آنها گفته بود ما یک نرم افزاری را درست کرده ایم که با استفاده از آن شما براحتی میتوانید نویسندگان سایتهای مخالف را شناسایی و حتی دستگیر کنید! یعنی این نرم افزار نه تنها طرف را در امریکا یا کانادا شناسایی میکند بلکه یک خاصیتی دارد که گوش طرف را میگیرد و او را سوار هواپیما میکند و یکراست برمیدارد می آورد فرودگاه امام خمینی!
خلاصه برادرهای سپاه اولش باور نمیکردند ولی وقتی دیدند او بدبخت بیچاره با پای خودش به تهران آمد و توی تله افتاد حاضر شدند چند صد میلیون تومان به اون شرکت بدهند و یک سی دی خام دریافت کردند!
اون مهندس های شرکت کامپیوتری هم پولها را گرفتند و زدند به چاک!

اخیرا شنیدم باز یک عده دیگری از همین آدم های سودجو به مشاوران مقام عظما گفته اند: همانطور که اخیرا دشمن با انتشار کرم کامپیوتری  موجب خرابی سیستم فن آوری هسته ای شد آنها همچنان بدنبال زدن ضربات بیشتری هستند از جمله میخواهند از طریق کامپیوتر یا لب تاپ مقام عظما به جان معظم له سو قصد کنند! برای همین منظور ما یک فایر وال درست کرده ایم که جلوی توطئه دشمن را میگیرد. قیمتش هم خدا تومن است!
مقام عظما هم که منتظر همین حرفهاست تا بیماری دشمن ستیزی اش حادتر شود. لابد به همه ارگانها دستور داده در اسرع وقت از این شرکت کامپیوتری «فایروال» بخرید تا دیواری از آتش در برابر دشمن و استکبار جهانی درست شود. مخصوصا در این ایام که زمستان است و قایروال باعث صرفه جویی در مواد سوختی نیز میشود!
حالا ببینید این جمهوری اسلامی چه نعمتی است برای بعضی ها.

۶ نظر:

  1. ملاجان اون سایت ها مستهجن که میگی رو واقعا از صحنه روزگار حذف کردن. شما که خبر داری از اوضاع پشت صحنه این قضیه دستگیری یارو که برای دیدن باباش رفته (آره جون عمه ش)‌با حذف شده سایت ها ارتباط داره؟

    پاسخحذف
  2. KHANDEEEEEHHH!!

    http://www.gooya.com/external/www.lenziran.com/2011/01/06/famous-cleric-funny-speech-religious-mourning/

    پاسخحذف
  3. ملای گرامی. به دلیل کمبود خواننده روزانه صفر نفر میخواهیم وبلاگ زیر را ببندیم! ایا میتوانی لطف کنی وفقط یک بار یک کلیک روی این وبلاگ بکنی که ما دلمان به همین خوش باشد؟!! با سپاس بسیار.... وبلاگ:
    http://sanjesh1.blogspot.com

    پاسخحذف
  4. داداش ناشناس

    امیدوارم ملا اینقدر احمق نباشه که روی هر لینکی که براش می فرستند کلیک کنه! می خواهین اون رو هم سوار هواپیما کنین بفرستین پیش مقام معظم؟

    پاسخحذف
  5. آقا کمتر مزخرف بباف

    پاسخحذف
  6. ملاجان یادش بخیر موقعی که من و یکسری از دوستان در ایران این ادارات دولتی را سر کار گذاشته بودیم و به اونها محصولات ماکروسافت از Windows گرفته تا Mail Server بهشون از قیمت واقعی و اصلی ماکروسافت هم گرونتر می نداختیم واقعا اون پول نفت بود که ما از چنگ این دولتیها در می اوردیم!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا