۱۳۹۰/۰۸/۱۷

من به این نتیجه رسیده ام که جمهوری اسلامی به سرمان هم زیادتر است

خدمت دوستان و هموطنان عزیز و مخصوصا آن 120 نفر باصطلاح روشنفکری که وظیفه ای جز حفاظت از جمهوری اسلامی ندارند عرض میکنم که : قبول! حرف شما درست! اصلا جنگ بد است. جنگ دمکراسی نمی آورد. جنگ باعث میشود همه عمران و توسعه ای که نظام مقدس در ظرف این سی ساله انجام داده از بین برود. جنگ باعث میشود در مملکت فرار مغزها صورت بگیرد. جنگ باعث میشود فضای سیاسی میلیتاری و نظامی شود و انتخابات آزاد صورت نگیرد. جنگ باعث میشود وضعیت حقوق بشر خراب شود و آزادیهای مردم سلب گردد و هزارتا دلیل دیگر...
خلاصه نه اینکه ماشالله کشور ما سرآمد پیشرفت و توسعه در منطقه است می ترسیم جنگ باعث شود ما به یک کشور عقب افتاده تبدیل شویم. مثل عراق و لیبی و افغانستان. مردم در زمان صدام از بالاترین استانداردهای زندگی و ازادیهای فردی و اجتماعی برخوردار بودند و امریکا الکی الکی به آنجا حمله کرد و مردم را انداخت توی بدبختی. 
خدا نکند امریکا به ایران حمله کند و زبانم لال جمهوری اسلامی از بین برود. آنوقت مردم از بدبختی و فلاکت  چه خاکی توی سر خودشان بریزند؟؟

از امروز من طرفدار پر و با قرص شما هستم و هر کس خواست طرفداری از مداخله نظامی بکند چنان میزنم توی دهانش که بچسبد به دیوار!
ما ناسلامتی روشنفکران این جامعه هستیم و نباید بگذاریم مردم از دست نظام مقدس جمهورسی اسلامی راحت بشوند. ما که نمیخواهیم مثل لیبی بشویم که اراذل و اوباش چاقو کردند توی ماتحت رهبر معظم شان.
همین جمهوری اسلامی از سرمان هم زیاد است. خلایق هر چه لایق!

۲۶ نظر:

  1. ملا تو دقیقا همزاد منی. خیلی باهات حال میکنم. دمت گرم. کاش همه مثل تو شعور وفهم داشتند.

    پاسخحذف
  2. من دیروز اتفاقی کشف مهمی کردم که چرا بعضی ها اینقدر دم از نابود نشدن ایران میزنند. همه که مثل تو نیستند ملا براشون ارزشهایی مثل "راستگویی" و "ریاکار نبودن" مطرح باشه. خودشون راحت دروغ میگن و ریا میکنن. بنابراین مثل تو فکر نمیکنن که این رژیم داره همه چیز رو به گا میده. نمیدونم منظورم رو میگیری یا نه.
    به قول معروف تنها کسی قلب بیگانه رو میشناسه که خود در سرزمین مصر بیگانه بوده باشد و امثال این 120 روشنفکر دینی(یه پارودکسی مثل جمهوری اسلامی) جزو این افراد نیستند. و از فهم غده سرطانی جمهوری اسلامی عاجزند. بعضی ها چنان حرف از کشته شدن مردم میزند که فراموش کرده اند تحت مدیریت همین عمامه دارن, جاده ها و ماشین ها و اعصاب مردم به جایی رسیده که سالانه حدود سی هزار کشته تو جاده ها میدیم. حساب کن تو 10 سال میشه حدود سیصد هزار کشته.

    پاسخحذف
  3. mola jan inha soopape etminane akhondan dige.inha hamoon sarbazane gomname emame zamanan ke vaghti lazem beshe be onvane roshan fekr miyan va amal mikonan ,

    پاسخحذف
  4. ملا جون من جزو کسانی هستم که خواستار جمهوری دموکراتیک هستم ولی اگر دشمن حمله کنه برای من هم دشمنه و باهاش میجنگم. باید مملکتو ابو خاکی باشه برای آزادی توش بجنگم. فکر کنم اعتماد بنفستو از دست دادی که میخای نفت مملکتو، استقلال و جان عده ی از هموطنا رو حراج کنی که رهبر مثلا سقوط کنه! باید دستاورد بیش از هزینه باشه تا با ارزش باشه نه اینکه به هر قیمتی بخواهیم به نتیجه برسیم.

    پاسخحذف
  5. نا شناس نمره ۴ ،تو اگر خایه جنگیدن با دشمن را داری ، چرا با ج ا ا که از هر دشمنی دشمنتر است نمی جنگی یا شاید داری از اتاق خوابت می جنگی ابله ! چه دشمنی بدتر از ج ا ا سراغ داری ؟!

    پاسخحذف
  6. در مورد لیبی هنوز کسی نمیدونه که سقوط قذافی چیزی رو حل کرده یا نه. دیدی که اولین حرفایی که سران پیروز شده زدن احیای شریعت و چند همسری بود! یعنی اینو یک موفقیت میدونی؟ اگه حاکمی میره وقتی با ارزشه که شرایط بهتری برای مردم پیش بیاد. خودت بگو انقلاب ۵۷ واقعن برای ملت ایران بهتر شد؟ وقتی آگاهی برای مردم نباشه با زور حاکمی سقوط میکنه و یکی بدتر میاد جاش. بی ثباتی تنها نتیجه عمل با زور و جبر میشه. مثل خیلی از کشورای آفریقائی که مرتب یکی یکی دیگرو ساقط میکنه ولی مردم این وسط سهمشون یک دیکتاتور بدتره. دموکراسی آگاهی و امنیت میخواد که با کشتار و جبر بدست نمیاد.

    پاسخحذف
  7. ناشناس شماره ۵ آرامشت رو حفظ کن. دشمن واقعی مردم نا آگاهی هاست که احتیاج به زمان داره. دیدی اگه مردم بخوان چطوری از خونه میان بیرون و خواست خودشونو نشون میدان. دشمن بدتر از ج ا ا خشم و عجله منو تو میشه که میخواهیم به زور حاکم عوض کنیم. دموکراسی میخوای باید وقتو حوصله به خارج بدی. شرایط بدتر میخوای جنگ راه بنداز و مردمو به کشتن بده و اقتصاد مملکتو کلا نابود کن. تو خسته شدی مردم چه گناهی کردن؟ واقعن که....

    پاسخحذف
  8. www.majidzohari.com/2011/11/1.html

    پاسخحذف
  9. نا شناس نامبر ۷ ببین با این حرفهای خوشگل مشگل کمکی به دموکراسی و آگاهی ملت نمی کنی ،از طرف ملت هم حق نداری صحبت بکنی تو فقط نماینده خودتی مثل من ، اینجا هر کسی می تواند خودش را نمایندگی بکند ،روند آگاهی و دموکراسی به واسطه این رژیم وحشی و آدمخوار به کلی متوقف شده، نخبگان واندیشمندان یا مهاجرت کرده و فرار را بر قرار ترجیح داده یا در ان کشور نیست و نابود یا وادار به سکوت شده اند ،حال چه آشی چه کشکی که تو از آن دم میزنی نمیدانم ولی این را میدانم هر تغییر و شروع و رشدی با وجود این آدمخواران غیر ممکن است و با نابودی این اژدهای مخوف است که تازه می توان به پیشرفت و تغییرات امیدوار بود !

    پاسخحذف
  10. نا شناس نامبر 8 ببین اگه کشتن مردم و فقیر شدن بیشتر و حضور نظامی خارجیا کمک میکنه بگو تا ما هم تفنگ برداریم با هم بریم شکار! هیچ رژیمی نمیتونه هیچ روندی رو متوقف کنه. میبینی که برای حذف برنامهای ماهواره هر کاری میکنن ولی موافق نیستن. دقت میکنی داری در مورد جون آدما تصمیم میگیری نه چند تا کاسه اش! یک کمی نگاه ببین تبدیل به چه آدمی شدی که با این راحتی به مرگ یک عده برای رسیدن به خواستت رضایت میدی! ای بابا! ما رو باش با کیا در مورد دموکراسی حرف میزنیم! اینقدر در مورد مرگ آدما و اشغال کشور راحت حرف میزنین که خود متجاوزین به این راحتی حرف نمیزنن! به قول معروف دیگه خلاص...

    پاسخحذف
  11. پست ۱۰ خطاب به ناشناس شماره ۹ بود.

    پاسخحذف
  12. نامبر ۱۰ چرا اینقدر دچار خود اکبر گنجی بینی هستی ،تلفاتی که بابت برجایی رژیم نصیب مردم و کشور میشه برابر یک جنگ تمام عیاره ! تلفات جاده ای، مرگ ومیر زودرس به واسطه آلودگی آب و هوا و خوراک بر اثر مدیریت آخوندی ،زندان، شکنجه ، کشتار و اعدام مردم بدست دژخیمان رژیم و .... چپاول ثروت و منابع کشور بد تر از مغول ها ،کدام یک از این جنایت در عراق و افغانستان در این سطح وحشتناک از جانب غرب اتفاق افتاده ،اگر در آن دو کشور مسلمانان یکدیگر را نفله و لت و پار می کنند چه دخلی به نیروهای ناتو دارد ؟ وانگهی هر آینه ناتو تصمیم به این کار مبارک و خدا و خلق پسندانه بگیرد منتظر رخصت من و تو و ۱۲۰ روشنفکر خوش خیال نمی نشیند ! از حرف هایم نترس از عملکردهای رژیم باید هراس داشت که مسئول صد در صد عواقب هر گونه تهدید و حمله است !

    پاسخحذف
  13. نامبر 12 غارت و چپاول وقتی با جنگ و تباهی همراه شد دیگه قابل پیگیری نیست. جنگ ایران و عراق یادت هست؟ چند تا کشته داد؟ چقدر ضرر کردیم؟ چند سال تو وحشت و رنج گذروندیم و حرف دموکراسی نبود چون شرایط جنگی بر کشور حاکم بود. همه اینهائی که گفتی با چند ماه اون جنگ برابر نبود. جنگ به نفع این حکومت میشه تا دهن منو تورو ببنده. در شرایط استقلال و امنیت میشه زبون دراز دشت. هنوز کلی برنامه درباره جنگ ایران و عراق تو تلویزیون نشون میدن تا احساسات ملی مردمو تحریک کنن. این شمائی که دچار اشتباه در تحلیل شدی من نوشته های آقای گنجی رو دنبال نمیکنم و اصلان نمیدونم چی گفته. به نظرم برو برنامه تلفنی وی او ای که کارشناسش آقای میلانی بود رو ببین. برو وبلگ آقای زهری رو بخون و خیلی خیلی های دیگه....

    پاسخحذف
  14. به نظر من کسایی که از جنگ ضد ایران طرفداری میکنن تصویر زیر تو ذهنشونه
    http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/374573_10150391197727521_793312520_8139782_1513553561_n.jpg
    اونا فکر میکنن آمریکا خوشبختی میاره
    فرض کن یه لحظه مردم به جون هم میوفتن
    باور کن دیگه نمیشه ایران را جمع کرد
    ایران تقسیم میشه به چهار بخش که خود آمریکا توی خاور میانه بزرگ براش در نظر گرفته خوزشتان و جنوب غرب یک کشور کردستان و شمال غرب یک کشور سیستان و جنوب شرق یک کشور خراسان و شمال شرق یک کشور
    اون موقع دیگه تهران نه نفتی برای خرج کردن برا خودش داره نه بقیه جاها نظرتو میخوام بدونم

    پاسخحذف
  15. من آنچه شرط بلاغ است با تو ميگويم تو خواه از سخنم پند گير خواه ملال ... ضرر و خسرانی که این رژیم آدم کش و سر تا پا فساد به ایران و ایرانی زده و می زند ار هر جنگی ویران کننده تر بوده و است با این تفاوت که با این رژیم این نحسی ادامه دارد، با هجوم ناتو این قصه شوم تمام میشود !

    پاسخحذف
  16. درحال حاضر شوربختانه امکان حمله ناتو به ج ا ا در بهترین حالت ۱۰ در صد است !یکی از رهکار کار ها برای ارتقای این احتمال تشویق و ترغیب آنان است از راه های گوناگون مانند تجمعات در مکانهایی نظیر وزارت دفاع و خارجه کشور های آزاد ،نامه و ایمیل به وزارت خانه های مربوطه و باز کردن پیج فیسبوکی در پشتیبانی از ناتو و غرب در خصوص حمله به ملایان جنایتکار و اشغالگر ، دوستان باید هر چه زودتر متحد شد !

    پاسخحذف
  17. غده سرطانی به این بزرگی را باید با جراحی از بین برد وگرنه مرگ بیمار حتمی است. هر ثانیه عمر این رژیم برابر است با وارد شدن خسارات بسیار بزرگ جبران ناپذیر.
    باز می گویند فردای دگر صبر کن تا دیگری پیدا شود
    نادری پیدا نخواهد شد، امید کاشکی اسکندری پیدا شود

    پاسخحذف
  18. متاسفانه دوستان فکر ميکنند با حمله نظامي و رفتن جمهوري اسلامي مشکلات ايران حل ميشود, غافل از اينکه عامل اصلي مشکلات امروزه ايران نه جمهوري اسلامي
    بلکه خود "مردم ايران" هستند. يعني طرز تفکر ما ايراني ها! قبول کنيد ما قانون پذير نيستيم! نمونش همين تلفات بالاي رانندگي در ايران,درصد بسيار کمي از اين تلفات ناشي از جاده بد يا ماشين هاس.ت بيشتر مسولش خودمونيم که حتي بعد از اينکه جريمه ها انقدر سنگين شده و اين همه در رسانه ها فرهنگ سازي شده باز هم هر کاري که دوست داريم ميکنيم !
    فرهنگ دموکراسي هم نداريم, بخود خودتان رو گول نزنيد ! چه بيسيجيش چه سبزش همه هيچ حق حياتي براي مخالف خود قايل نيستند. اين ژست ها هم فقط ژسته !
    در وطن پرستي هم صفريم ! هي ميناليم آي اين امارات جزيره هاي مارو ميخواد, اسم خليج فارس رو عوض ميکنه, اون وقت تا تعطيلاتي ميشه همه دوبي هستيم!
    صبح کله سحر ميريم اعدام نگاه ميکنيم! باور کنيد هيچ کدام از مسايل بالا تقصير جمهوري اسلامي و يا شاه نيست.اين ماييم !!! جهوري اسلامي دقيقا نمايندگي کننده افکار ما ايراني هاست, پس چرا بيخود حمله نظامي به کشور صورت بگيره چند هزار نفر کشته بشن آخرش که چي? ما همون مردميم! دوباره اين جريانات تکرار ميشه !

    پاسخحذف
  19. توجه توجه توجه
    تمام کسانی که ادعا میکنند مردم ما نااگاه هستند و اول باید مردم اگاه بشوند بعد دنبال دموکراسی بروند سخت در اشتباه هستند. مردم ما بسیار سیاسی واگاه هستند خاصه زنان مقایسه ی ایرانیان با مردم افقانستان لیبی وسوریه و ..اشتباه محض است مردم ما واقعا برای دموکراسی امادهاند. مردم با گوشت وبوست خود زشتی استبداد و خود محوری رااز ملا اموخته اند بعید بنظر می رسد به روش های غیر انسانی ملا ها عمل کنند.

    پاسخحذف
  20. این نظر علی میر فطروس رو هم بخونید.نظر جالبی داره.ومیگه اگر نیروهای ناتو و آمریکا می خوان کمکی بکنند مراکز نظامی نیروهای سپاه رو هدف قرار بدهند و نمی بایست نیروگاه هسته ای رو بزنن.چون مشکل از نیروگاه هسته ای نیست و مشکل اصلی جمهوری اسلامی هستش که کل منطقه و دنیا رو به خطر انداخته.و با نابودی پایکاههای نظامی سپاه مردم خودشون جان تازه ای گرفته وبا ر یختن ترسشون به خیابانها خواهند ریخت.
    این هم لینکش.

    http://mirfetros.com/fa/?p=2322

    پاسخحذف
  21. پشتیبانی یا جلوگیری از جنگ کدام را باید برگزید ?!


    از زمان حمله آمریکا به افغانستان هر از چند گاهی در گمانه زنی ها احتمال حمله آمریکا به ایران افزایش می یابد و باعث ایجاد بحث هایی در پشتیبانی یا جلوگیری از آن بین موافقان و مخالفان جنگ می شود و در چند روز اخیر باز در گمانه زنی ها احتمال حمله آمریکا به ایران افزایش یافته است و من در این اندیشه ام که در کدام سوی باید بایستم آیا باید پشتیبان جنگ باشم یا که نه باید مخالف جنگ آمریکا با ایران باشم؟
    از یک سو می نگرم که هم اکنون کشورم در اشغال عده ای بیگانه است و هر روز بیش از روز پیش به قهقرا فرو می رود بنابراین می گویم حال که کشور ما در اشغال است چه بهتر که در اشغال مردمانی با فرهنگ بالاتر از آنان که اکنون مشغول استعمار و استثمار ما هستند باشیم و از سوی دیگر می دانم که احتمال دارد حاصل این جنگ تنها ویرانی بیشتر ایران باشد و اشغالگران کنونی حذف نشوند بلکه همچنان بر مسند قدرت بمانند که این فاجعه ای بس بزرگ تر خواهد بود. و اما در مورد نقش مردم ایران
    هم چنان اختلاف میان گروه های مخالف این نظام اشغالگر آنچنان بالاست که توانا در ایجاد حرکتی بزرگ و هماهنگ در میان مردم نیستند و هر یک تنها خود را نماینده خواست مردم ایران می دانند و این را خوب می دانند که هیچ یک از انان به تنهایی دارای پایگاه آنچنان بزرگی در میان مردم نیستند ولی از آن جهت که تنها قدرت را از برای خود می خواهند بنابراین حاضر به نشستن در کنار دیگر گروه های اپوزیسیون نیستند و از سویی خود مردم هم به نظر نمی رسد به آنچنان فرهیختگی ای رسیده باشند که بتوانند خود را از نیرنگ های اشغالگران به دور دارند و بتوانند حرکات اعتراضی هماهنگی را سامان دهند و چه بسا عده ای از آنان هم اکنون در حال لحظه شماری برای حمله آمریکا به ایرانند با این خیال که آمریکا زحمت آنچه را که آنها می بایست انجام دهد به جایشان انجام دهد.
    این موارد باعث شده است تا من در انتخاب میان مخالفت یا پشتیبانی از جنگ بین ایران و آمریکا دچار سردر گمی شوم و نتوانم تضمیم بگیرم که کدام یک را باید بر گزید چرا که هر یک را که بر گزینم می تواند در پایان یک فاجعه برای ایران باشد

    پاسخحذف
  22. http://www.youtube.com/watch?v=1wLl_-qlWzE&feature=related

    پاسخحذف
  23. چرا این حقیقتو که هر کس دنبال منافع خودشه در نظر نمیگیرین! اگه ایرانی بخواد خوشبخت بشه فقط خودش میتونه تلاش کنه. آمریکائی برای مملکت خودش و منافع خودش کار میکنه. اونا فقط میان برای سودجوئی و بس. میان به ما آزادی بدن! بقول معروف صحیح! شمائی که حرف از جنگ میزنی یک سری به مطب روانشناس بزن چون خشم و عصبانیت جلو تفکر عقلانیت رو گرفته. هیچ رژیمی غده سرطانی تر از اشغال خارجی نیست. حرفت مثل اینکه درو پنجره خونه رو باز بزاری بگی این خونه و زنو بچه من، آقایون بفرمایید هم خونه رو آباد کنید و هم زنو بچمو خوشبخت! هر موقع امتحان کردی نتیجشو رسما اینجا بنویس! دیگه اینو به بچه کلاس اولی بگن خطرو حس میکنه و دست بر میداره ولی شماها نه! چرااا؟؟؟؟.... پس نتیجه میگیریم.... منافع ملی براتون مهم نیست؟؟؟؟؟.... پس ادامه لازم نیست....

    پاسخحذف
  24. دخالت نظامی ناتو، بدترین گزینه‌ی ممکن برای ایران (2)
    http://www.majidzohari.com/

    پاسخحذف
  25. "آغاز ورشکستگی اقتصادی، پایان حمیت ملی است: آغاز بحث شیرین ایران کثیرالمله و تقسیم کشور...
    در چنین وضعی، در سرایی که امنیت و اقتصاد و آبادانی نیست، دموکراسی چیزی نیست جز "دل‌خوش‌کنک"!"
    http://www.majidzohari.com/

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا