۱۳۹۰/۱۰/۰۷

بستن تنگه هرمز توسط نیروهای خودسر

یه بسیجیه از مسئول مافوقش می پرسد: حاجی! خیلی وقته سفارت مفارت اشغال نکردیم.بچه ها دارن روحیه شون میاد پایین. تو که با بیت «آقا» رابطه داری بگو اگر آقا صلاح بدونن بریزیم تنگه هرمز رو بگیریم.
- همینطوری که نمیشه تنگه هرمز رو گرفت. باید یه بهونه ای چیزی داشته باشیم.
- این که کاری نداره. بچه ها رو با چند تا اتوبوس میبریم اونجا زیارت عاشورا بخونند. بعد چند تا کارتن ساندیس خالی میکنیم توی محوطه تنگه. بقیه اش رو دیگه بسپارید دست برادرا.

۸ نظر:

  1. Takbiirrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

    پاسخحذف
  2. vaghan ina ghavan

    پاسخحذف
  3. baradara tangaro asfalt konid baad ist bazresi bezarid!hamechi halle

    پاسخحذف
  4. che hali mide jang beshe badesh ham kasi ke motmaenan nemire jang mimunan hamin sandis khora ba gondehashun ke sandis khanevade mizanan beran jang konan ta jon az kuneshun bezane birun .

    پاسخحذف
  5. شادی صدر از گنجی خواسته در مورد جنایات رژیم در دهه‌ی ۶۰ در پروژه‌ای که در دست داشت همکاری کند. اویی که خواهان پاسخگویی خامنه‌ای است پاسخی به درخواست ساده‌ی شادی صدر نداد. خودخواهی و منیت را می‌بینید.
    برادر پیروز دوانی در گفتگویی با سایت جرس عنوان کرد که از اکبر گنجی خواسته تا در مورد اطلاعاتی که پیرامون قتل برادرش به فرمان محسنی اژه‌ای انتشار داده بود با یکدیگر گفتگو کنند. اکبر گنجی پیش‌تر مدعی بود فرمان محسنی اژه‌ای برای قتل پیروز را دیده است. با این حال گنجی حاضر نشد جواب درخواست و ایمیل برادر پیروز دوانی را بدهد. اکبر گنجی از نردبان پیروز دوانی و دیگر قربانیان قتل‌های زنجیره‌ای بالا رفت و حالا به آن‌ها و خانواده‌هایشان پوزخند می‌زند.
    یکی از برنامه‌سازان رادیو فردا که گزارشی در مورد قتل فریدون فرخزاد تهیه می‌کرد از من خواست تا در مورد قتل‌ فرخزاد با او به گفتگو بنشینم. گفتم چرا با اکبر گنجی گفتگو نمی‌کنید او که می‌گفت «فرنگی‌کار» به فرمان علی فلاحیان او را به قتل رسانده و ... برنامه ساز مربوطه گفت: با گنجی تماس گرفتم حاضر به گفتگو نیست و مدعی است چیزی در این مورد را به خاطر نمی‌آورد. هفت‌خطی را ملاحظه می‌کنید؟ امیدوارم شما به سرنوشت او دچار نشوی
    http://www.akhbar-rooz.net/article.jsp?essayId=42667

    پاسخحذف
  6. یکی از سلاح های فوق مدرن جمهوری اسلامی ایران برای بستن تنگه هرمز
    http://mahmoodii.blogspot.com/2011/12/blog-post_26.html

    پاسخحذف
  7. MARG BAR KHOMEINII

    http://digitaljournalist.org/issue0909/burnett-bp.html?iid=18

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا