۱۳۹۱/۰۴/۰۹

راهکار و ندابیر دولت جهت مقابله با تحریم‌های غرب

قرار شده کشورهای غربی را بدبخت کنیم. دیگه کارشون ساخته است. شب گذشته دولت تشکیل جلسه داد و راههای مقابله با تحریم‌های غرب را تصویب کرد. بخشی از موارد تصویب شده بدین قرار است:

۱- اکنون که همه کشورهای دنیا علیه نظام مقدس ما متحد شده‌اند و بانک مرکزی ما را تحریم کرده‌اند ما هم به تلافی این کار از فردا نیروی انتظامی را میفرستیم توی خیابانها تا هرکس که قبلا کراوات میزده را دستگیر کنند و او را بجرم غربزدگی و عامل کشورهای غربی و ترویج دهنده فرهنگ غرب مورد محاکمه و شکنجه اسلامی قرار دهند و درصورتی که قاضی دلش خواست اعدام هم بکنند تا درس عبرتی باشد برای غرب و کشورهای جهانخوار.

۲- برای دور زدن تحریم‌های نفتی از فردا هر شهروند ایرانی موظف است یک جلب بیست لیتری نفت به یکی از بستگان خود در خارج کشور بفروشد و پولش را به حساب ۱۰۰ امام واریز کند و رسید دریافت دارد. با متخلفان و کسانی که نتوانند محصولات نفتی را بفروشند با اشد مجازات برخورد خواهد گردید.

۳- برای اینکه روحیه مردم در داخل بالا برود صدا و سیما موظف است اخبار و گزارشات مصوری از وضعیت بد اقتصادی و گرانی سرسام آور در کشورهای غربی تهیه و پخش شود. مخصوصا صحنه‌های آتش سوزی در جنگلهای امریکا را روزی چند بار نشان بدهند تا مردم بفهمند عذاب الهی بر امریکا نازل شده است.

۴- هر یک از مسئولین موظفند در اسرع وقت حسابهای بانکی خود را به بانکهای خارجی منتقل کرده و خانم و بچه‌ها را فعلا بفرستند دوبی یا مالزی چون جدی جدی دارد وضعیت بحرانی میشود.

۵- با تحریم کردن بانک مرکزی دولت موظف است پولهای باقیمانده (البته اگر چیزی مانده باشد ) را منتقل بکنند به زیر فرش اتاق نشیمن مقام معظم رهبری که هر وقت وزارتخانه‌ای پول نیاز داشت وزیر مربوطه مستقیما به خدمت ایشان برسد و معظم له نیز از زیر فرش مبلغی را به آن وزیر دربیاورد و بدهد.
لازم به ذکر است که هیئت دولت تصویب کرد که تا اطلاع ثانوی از ساختمان بانک مرکزی و وزارت نفت بعنوان انبار میوه و خشکبار و محصولات دامی استفاده شود.

۶- از امروز تا اصلاع ثانوی پرچم جمهوری اسلامی به پرچم ونزوئلا تغییر رنگ داده میشود تا آن را بالای کشتی‌ها و اسکله‌ها نصب کنند و بدینوسیله نیروهای امریکایی‌ها خیال کنند اینجا سواحل ونزويلا است و حسابی گیج بشوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا