۱۳۹۲/۰۲/۰۸

حنابندان یک بیمار درحال مرگ

آقاجان! یا من خیلی از مرحله پرتم یا این ملت همیشه درصحنه خیلی گاگول تشریف دارند. آخه حرف از انتخابات زدن برای یک رژیم در حال سقوط خنده‌دار نیست؟ 
برای من مثل روز روشن است که جمهوری اسلامی دارد فرو میریزد. صدای شکستن ستون فقرات اقتصادش به وضوح شنیده میشود. فشارهای سیاسی و انزوای بین المللی و نفرت عمومی از این رژیم فاسد هیچگاه در این حد و اندازه نبوده. شکاف و اختلاف در بین سران به جاهای باریکی کشیده و دارند علیه هم افشاگری میکنند. مموتی میگوید شماها با تقلب مرا سر کار آوردید و الا من اینقدرها هم رای نداشتم. سپاه میگوید: رویت را زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم. صدا و سیما علیه دولت تبلیغات میکند و گرانی‌ها را تقصیر بی‌عرضگی دولت می‌اندازد ومتقابلا دولت گرانی‌ها را گردن تحریم‌ها و سیاستهای هسته‌ای که از طرف مقام مزخرف رهبری دنبال میشود میداند.
آدم باید مغز خر خورده باشد که توی همچون وضعیتی حرف از انتخابات ریاست جمهوری و اینجور شامورتی بازیها بزند. ملت همه جوره شما را امتحان کرده‌اند. دیگر نه به اصلاح طلبها اعتماد میکنند و نه به اصولگراها. همه را سر و ته یک دستمال گهی میدانند.

توی این اوضاع و احوال بهترین هدیه به این رژیم درحال احتضار این است که وارد بازی آنها بشویم. شک نداشته باشید که حکومت دینی در دنیای امروز قابل دوام نیست. اینها رفتنی اند صد در صد. جمهوری اسلامی مثل مریضی است که سکته مغزی کرده و ضربان قلبش هم از کار افتاده و دارد ریق رحمت را به امید خدا سر میکشد. بعد چند نفر سراسیمه آمده‌اند به بالین این بدبخت و دارند با فوت کردن توی دهان متعفن این بیمار به خیال خودشان میخواهند او را نجات بدهند. داورجان! بلند شو برو سر زندگی خودت. بجای این کارها برو به فکر حلوا درست کردن برای این میت باش. فکر اینکه دوباره خاتمی بیاد و عبای شکلاتی و این سوسول‌بازیها را از سرت بیرون بیار. جمهوری اسلامی رفت!

۴ نظر:

  1. اول این‌که درود و احوال‌پرسی حاج آقا!
    دوم این‌که باور کن ملا جان بسیار خرهایی هستند که باز هم در این سناریو بازی می‌خورند. شما امت رو دست کم نگیرید! مگر در مملکتِ ما خر نیست؟

    پاسخحذف
  2. سلام بر ملا همانطوری که همه میدانیم این داور از اول یک دنده کم داشت اما شما با انهمه فهم وکمالات ودر کسوت مقدس روحانی فکر کن سی وچند ساله که وعده میدهید تا یک هفته تا یکماه تا ششماه دیکه اینا رفتنین خوب که فکر میکنم علاوه برداور شما هم اگرنه چنداما یکی دودنده کم دارید

    پاسخحذف
  3. سلام ملا،

    اوضاع خر تو خره بد جور!

    این انتخابات هم یک سیرک کامله که انواع حیوانات و بند باز‌ها توش هستند که بدون هیچ نظمی همینطوری ریختن وسط و به جفتک چارکش و بالا رفتن از میله‌ها و آویزون شدن از بند‌ها مشغولن!

    مرده شور هم خاتمی رو ببره با عبای شکلاتیش. خر شدیم رفتیم بهش رای دادیم، مخصوصا بار دوم.

    البته متاسفانه اپوزیسیون هم اوضاعش دست کمی‌ از سیرک نداره.

    پاسخحذف
  4. ملا جان خیلی خوش بینی. حکومت در حال مرگ رو باید یکی پایین بکشه. مردم که بخاری ندارند. آمریکا هم که درگیر نون بیار کباب ببر بازی کردنه. وگرنه حکومت موگابه یا کاسترو ده ها ساله که در حال فروپاشیست و خبری از فروپاشی نیست.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا