۱۳۹۵/۱۰/۰۵

باید به آقای ترامپ اینگونه نامه نوشت:

جناب پرزیدنت منتخب امریکا:

ضمن خسته نباشید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ایام کریسمس توجه شما را به نکات ذیل جلب مینماییم:

 اگر میخواهید ما ایرانیان همیشه در صحنه از شما راضی باشیم باید توی این چهار سال آینده با نظام مقدس ما مماشات کنی و بگذارید ما خودمان انشالله تا ظهور حضرت بقیته الله کارها را راست و ریست کنیم. بنابر این:

1- هرگز علیه سپاه پاسداران و بیت خامنه ای تحریم جدیدی وضع نکنید. چون ممکن است است خدای ناکرده آنها ناراحت بشوند و ما نمیخواهیم دل کسی را رنجیده خاطر کنیم. بقول شاعر: دل شکستن هنر نمی باشد- میازار موری که دانه کش است.

2- مبادا خدای ناکرده چیزی در مورد برجام و فعالیتهای هسته ای جمهوری اسلامی حرف بدی بزنی و یا زبانم لال آنرا پاره پوره کنی چون این کار شما باعث میشود دوباره مذاکرات هسته ای ده سال دیگر طول بکشد و نصف بودجه کشور صرف رفت و آمد آقای ظریف برای مذاکرات هسته ای شود.

3- مبادا خدای ناکرده حرفی از دخالت جمهوری اسلامی در عراق و سوریه ویمن به میان بیاوری. چون این باعث میشود آقا ناراحت بشوند و دیگر نرمش قهرمانانه نکنند.

4- لطفا به وزیر دفاع و مشاور امنیت امریکا گوشزد بفرمایید که اصلا صحبت تغییر رژیم را نکنند چون اصلا این کار به صلاح شما و ما نیست. اگر به فکر خودتان نیستید لااقل به فکر ما باشید. زندگی خرج دارد. همینطور که نمیشود.

5- لطفا همه افراد وابسته به جمهوری اسلامی که در زندانهای امریکا هستند آزاد کنید وگرنه این رژیم هرروز چند نفر از اتباع خودش را در فرودگاه گروگان میگیرد.

6- اقای ترامپ! خدا وکیلی به این جمهوری اسلامی از گل نازکتر هم نگویید. خدای ناکرده مبادا حواستان نباشد و در مورد حقوق بشر چیزی از زیر زبانتان در برود. این رژیم به این چیزها حساسیت دارد و بدنش کهیر میزند.

7- آقای ترامپ! من اگر جای شما بودم برای نشان دادن حسن نیت به جمهوری اسلامی می آمدم و داخل این 100هواپیماهایی که قرار است به جمهوری اسلامی تحویل شود پول نقد میریختم و چند صد میلیارد دلار به این رژیم میدادم تا در خرج نیروهای سپاه قدس درسوریه و لبنان شود. ما از اول گفته ایم که این امریکاست که باید حسن نیت نشان بدهد.

جمعی از مخالفان سرسخت این نظام در خارج کشور


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا