۱۳۹۵/۱۲/۰۸

رهنمودهای مدیریتی پروفسور احمدی نژاد به پرزیدنت ترامپ

در خبرها خواندم که اخیرا احمدی نژاد برداشته یک نامه 13 صفحه ای به دونالد ترامپ نوشته. بدلیل اینکه ترامپ حال و حوصله ندارد بنشیند و همه نامه احمدی نژاد را بخواند خلاصه این نامه را تهیه و در اختیار ایشان و رسانه های داخلی و خارجی قرار میدهیم:

- آقای دونالد ترامپ! ما شنیده ایم سازمان سیا امام زمان ما را دستگیر و در زندان گوانتانامو نپهداری میکنند. لطفا دستور بدهید ایشان در اسرع وقت آزاد بشود و به ایران بیاید. ما منتظریم ایشان بیاید و همه مشکلات را حل کنند و بیکاری و فقر و فساد و بدبختی  از این سرزمین  برطرف بشود و مملکت بشود مثل زمان شاه.

- برادر ترامپ! من شنیدم که شما در سخنرانی چند روز پیش خود گفتید: من رئیس کشور امریکا هستم و نمیخواهم رئیس دنیا باشم. بدینوسیله از شما میخواهم حالا که شما علاقه ای به مدیریت جهانی ندارید این کار را به اینجانب محول نمایید تا مثل هشت سال گذشته مدیریت خودم جهان را حسابی متحول بکنم.

- جناب دکترترامپ! مهم نیست که از این پس به ما و همکاران ما ویزا نمیخواهی بدهی. ما ناراحت نیستیم چون آب را ریختیم همانجایی که دارد می سوزد ولی بالا غیرتا شما این نیویورک را منطقه آزاد اعلام بکن مثل جزیره کیش که ما هرسال بتوانیم بیاییم و سخنرانی بکنیم.

- حاج آقا ترامپ عزیز! اگر میخواهی اقتصاد امریکا درست بشود باید آنرا بسپاری به دست برادران قاچاقجی ما تا خودشان از تولید به مصرف همه اجناس را بدون عوارض گمرکی وارد امریکا بکنند و ضمنا نفت را هم ببر سر سفره مردم امریکا. البته توزیع سیب زمینی در موقع انتخابات هم بد نیست. شما چون گونی سیب زمینی ندارید میتوانید سیب زمینی سرخ شده مک دونالد توزیع کنید.

- آقای ترامپ! بیا و مرد و مردانه یک کار اساسی بکن که اسمت تا ابد در تاریخ بدرخشد. تو بیا و این آخوندا را ببر توی آلاسکا مستقر کن. هم مردم ایران نجات پیدا میکنند و هم مشکل آلودگی محیط زیست حل میشه.

سی یو سوون
قربان شما دکتر احمدی نژاد

۳ نظر:

  1. آملا این نوشته مثل نوشته های قدیم بود.
    از خنده روده بر شدیم. امیدوارم که خدا یک گونی اسکناس به شما و من بدهد. یکی دوتا سلول مغزی هم به مموتی و ترامپ!

    پاسخحذف
  2. آملا لطفا این دستگاه دزد گیر پیامرسان را بردار مثل ملاها مشنگ و دیوانه است این دستگاه

    پاسخحذف
  3. نمیدونم چطور آنرا بردارم

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا