۱۳۹۰/۰۶/۰۶

اعزام نیروهای بسیج به آنتالیای ترکیه جهت جلوگیری از خشک شدن دریاچه ارومیه

سردار نقلعلی فرمانده نیروهای بسیجی جمهوری اسلامی اعلام کرد بر اساس گزارشات رسیده کف دریاچه ارومیه سوراخ شده و روزانه مقدار زیادی از آب دریاچه ارومیه میرود به سمت دریای مدیترانه.
بنابر گفته کارشناسان بسیجی برای حل مشکل خشکی دریاچه ارومیه ما سه تا راه حل داریم:
یا اینکه چند گردان از برادران بسیجی بروند سواحل آنتالیای ترکیه و آب دریا را با لوله بازکن های پلاستیکی  فشار دهند برگردد سر جای اولش یعنی همین دریاچه ارومیه.

البته این طرح چند تا فایده جانبی هم دارد. مثلا برادران بسیجی مستقر در سواحل آنتالیا مواظب خواهند بود که خدای ناکرده گردشگرهای خارجی عفت عمومی را جریحه دار نکنند و به آنها تذکر اخلاقی دهند. ضمنا حضور نیروهای بسیجی خودش میتواند مثل نیروهای پاسدار صلح عمل کند. از کجا معلوم که  نیروهای سرکوبگر انگلستان مردم مظلوم بریتانیایی را که برای تفریحات تابستانی به سواحل مدیترانه آمده اند را تحت تعقیب قرار ندهند و به آنها تجاوز نکنند؟ پس لازم است نیروهای بسیجی در آنجا حضور داشته باشند و از ملتهای مظلوم مواظبت کنند.

اما راه حل دوم این است که کف دریاچه ارومیه را ایزوگام کنیم. تجربه نشان داده است که این روش جواب داده و موثر است مثلا یک بار حوض خانه ما دچار همین مشکل شده بود دادیم درستش کردند و مشکلش برای همیشه برطرف شد. فقط عیب کوچک این طرح این است که باید یک جای موقتی را پیدا کنیم تا ابتدا آب دریاچه را توی آنجا بریزیم بعد وقتی که کف دریاچه ایزوگام شد دوباره آب را برگردانیم سر جای اولش.

راه حل سوم بر میگردد به مردم ارومیه و تبریز. یعنی بنظر کارشناسان بسیج  مقصر خشک شدن دریاچه ارومیه خود اهالی منطقه هستند نه کس دیگر. چرا دریاچه قم خشک نمیشود؟
بنظر ما برادران بسیجی اگر میخواهیم مشکل خشک شدن دریاچه ارومیه حل شود باید همه مردم اطراف دریاچه را دستگیر کنیم و به بازداشتگاهها منتقل کنیم و بجای آنها جمعی از مردم مسلمان متدین سومالی را جایگزین کنیم تا آنوقت ببینید همین دریاچه ارومیه میشود اقیانوس آتلانتیک ارومیه.

۱۳۹۰/۰۵/۳۱

سقوط قذافی ثابت کرد که ما نیاز به حمایت نظامی قدرتهای خارجی داریم

بالاخره قذافی سقوط کرد. قذافی دیکتاتور کله خرابی بود که دستور بمباران تظاهر کنندگان و هموطنان بی دفاعش را داد. قذافی راه مصالحه را بسته بود و میگفت هرگز قصد کناره گیری از قدرت را ندارد. آنقدر محکم و پرقدرت مخالفانش را قلع و قمع میکرد که کسی امیدی به تغییر و تحول مثبتی در لیبی نداشت. او حتی فرزندانش را در حکومت چنان تثبیت کرده بود تا بعد از مرگش هم همچنان قدرت در اختیار مردم قرار نگیرد.
اما به حول قوه جنگنده بمب افکن های ناتو مردم درمانده لیبی توانستند کمتر از شش ماه بساط فرعونی قذافی و خاندانش را از هم بپاشانند.
شکی ندارم که اگر حمایتهای نظامی کشورهای خارجی نبود مردم لیبی حتی نمی توانستند یک روستا را هم به تصرف خود درآورند.
مردم لیبی بالاخره خودشان را از شر دیکتاتوری قذافی خلاص کردند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم که برویم پشت بامها الله اکبر بگوییم. باید مواظب باشیم یک وقت پشت بام میرویم سرما نخوریم ها!

۱۳۹۰/۰۵/۲۴

آرامش قبل از توفان

به هزار و یک دلیل سکوت و آرامشی که در ایران حکمفرماست آبستن توفان سهمگینی است که بساط حکومت آخوندها را بهم خواهد ریخت:
اول: وضعیت اقتصادی است که روز به روز دارد اثرات تحریم های بین المللی و سومدیریت ها و بریز و بپاش های داخلی بیش از پیش روشن تر میشود. بحران اقتصادی سهمگین در کمین رژیم ولایت جادو جمبل است.
دوم: ضعف و ناتوانی مفرط حاکمیت در اداره کشور است. غیر از آن چند ماه آخر حکومت پهلوی هیچگاه ما حاکمیتی اینقدر ضعیف و منزوی و شکننده در تاریخ معاصر ایران نداشتیم. آقایون هر روز مشغول پنچرگیری یکجای این حکومت پوسیده و زفرتی هستند.
سوم: اوضاع منطقه و مخصوصا وضعیت در حال سقوط حکومت بشار اسد در سوریه و حل و فصل اختلافات اعراب با اسرائیل و کاهش نفوذ ایران در منطقه.
چهارم و پنجم و ششم و هفتم تا هزار و یکم را بعنوان تکلیف شب بروید در خانه  رویش فکر کنید و فردا بیایید در همین جا بنویسید.

۱۳۹۰/۰۵/۲۰

«بیداری اسلامی» و شب زفاف

مرد: خانم! اینقدر با من ور نرو! بزار بخوابم. فردا صبح زود باید بروم سر کار.
زن: اوه چقدر تو بی احساسی. خاک تو سرت. بلند شو ببین «بیداری اسلامی» همه منطقه رو گرفته اونوقت تو یک شب نمی تونی بیدار بمانی.
مرد: ای تف به روح کسی که بیداری اسلامی را انداخت تو دهان شما خانم ها!
«بیداری اسلامی» فقط مال شب زفاف بود که چند سال پیش بود و تمام شد و رفت. الان دیگه نه کمر قرص و محکمی داریم و نه حال و حوصله درست و حسابی. برو بگیر بخواب و دستت رو هم نگه دار پیش خودت!
زن: مرده شور قیافه ات رو ببره مرتیکه بی خاصیت. بیداری اسلامی هم بیداری اسلامی قدیم!

۱۳۹۰/۰۵/۱۸

هزار صلوات برای پیروزی قیام اسلامی مردم انگلیس

خدا این رژیم آل ویکتوریا را لعنت کند که در لندن حمام خون راه انداخته و نیروهای بسیجی و لباس شخصی هایش را علیه قیام اسلامی مردم انگلیس تجهیز کرده. الهی که جز و جیگر بزنه اون مقام معظم شان. الهی که به تیر غیب گرفتار بشوی که جوانان روزه دار انگلیسی را دستگیر و زندانی میکنید. مگر شما وجدان ندارید ای بی رحم ها. چطوری دلتان می آید یک عده جوان پر حرارت را که در عنفوان جوانی هستند را دستگیر میکنید. مگر آنها چی می خواستند؟ تنها جرم آنها این بود که می گفتند ملکه انگلیس باید برود و بجایش آیت الله جنتی بیاید. خب. معلوم است که وقتی حکومت دیکتاتوری انگلیس خواستهای مردمی را ترتیب اثر نمیدهد نتیجه اش هم همین قیام و بیداری اسلامی مردم به پا خواسته انگلیس میشود دیگر.
امیدواریم مردم مظلوم انگلیس به نهضت خودشان ادامه بدهند و حکومت شان را سرنگون کنند تا نماز قدس را به امامت مقام معظم رهبری در لندن بعد هم سانفراسیکو برگزار کنیم.
البته بعد سر راه یکسری هم برویم سوریه زیارت. سوریه امن و امان است و همه چیز خوب است و جای نگرانی نیست. اما بمیرم برای مردم مظلوم انگلیس که هر وقت یاد مظلومیت آنها می افتم جیگرم کباب میشود. اوه اوه اوه اوه.... (یعنی شما هم بزنید زیر گریه)

۱۳۹۰/۰۵/۱۳

مقام عظما: خواص بی بصیرت باید در مقابل شوشول دشمن جبهه خود را مشخص کنند

در پی توطئه دشمن و استکبار جهانی که از طریق شوشول بچه های کوچولو قصد هتجارشکنی داشته و درصدد براندازی نظام مقدس بوده اند اخیرا جمعی از فرماندهان سپاه به محضر رهبر معظم انقلاب رسیدند و از معظم له برای رفع این فتنه تعیین تکلیف کردند.
مقام عظمای رهبری در فرمایشات مبسوطی پرده از این توطئه خطرناک برداشتند و به مسئولان دستور دادند با تمام قوا شوشول مربوطه را به سرجای خود بنشانند. ایشان فرمودند: مواظب شوشول بچه ها باشید. مبادا غفلت کنید و اجازه دهید آنها به بهانه شستن آن با شوشولشان بازی کنند. سعی کنید جلوی این کار را بگیرید. نیروهای مسلح باید بسیج شوند و شوشول مردم را بشورند تا مبادا دشمن از این طریق بتواند به ما ضربه بزند. سپاه باید شرکتهایی ثبت کند و این کار را در قالب پروژه های عمرانی انجام دهد.


۱۳۹۰/۰۵/۱۱

فواید روزه گرفتن را بنویسید

ما روزه را دوست داریم. پدر من هر روز که از کارخانه  به خانه می آید کنار حوض روز میگیرد و نمازش را میخواند. پدر من  همیشه به برادرم میگوید: کره خر! اگر روزه ات را یواشکی بخوری خدا در روز قیامت چوب توی کونت میکند!
من از چوب می ترسم و اصولا آدم دردش می آید مخصوصا اگر کلفت باشد بنابر این من روزه میگیرم و آب حوض را نمی خورم.
وقتی پدرم روزه می گیرد دهانش بوی گند میدهد. او می کوید خدا دهان بو گندوی روزه دار را دوست دارد. من هم دندان هایم را مسواک نمیزنم تا دهانم بوی گند بدهد و خدا من را هم دوست داشته باشد.
پدر من می گوید یازده ماه در سال می خورید و به بدن خودتان فشار می آورید حالا این یک ماه به بدن خود استراحت بدهید. بخاطر همین است که شبها پدر من موقع افطار یک کاسه آش و سپس نان و پنیر و سبزی و خرما و یک لیوان شیر و چای شیرین میخورد بعد بلافاصله شام هم میخورد بعد دو سه تا چای لیوانی هم می نوشد و یک بشقاب هم زولبیا و بامیه میل میکند و وقتی تا خرخره خورد چند تا آروق بزرگ هم میزند که  همیشه شیشه های پنجره مان میلرزد. بعد پای تلویزیون خوابش می برد تا موقع سحر که بیدار میشود و تا جایی که معده اش جا دارد غذا میریزد توی خیکش. او میگوید بدن آدم باید توی این ماه استراحت کند. کبار برادرم به پدرم گفت: بهتر است بدن ماه یازده ماه استراحت کند تا بتواند تحمل این همه فعالیت در ماه رمضان را داشته باشد.
من نمیخواهم مثل برادرم باشم که قرار است در قیامت خدا به کونش چوب فرو کند. من روزه میگیرم تاخدا من را دوست داشته باشد

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا