۱۳۸۶/۰۵/۲۵

پیام تبریک احمدی‌نژاد به برو بچه‌های بالاتر

پیام تبریک احمدی‌نژاد به برو بچه‌های بالاترین:

بسم الله الرحمن الرحیم
الهم کل ولیک الحجت ابن الحسن.

میلاد مسعود و فرخنده اختر تابناک بالاترین را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و پیشگاه مقدس مقام معظم رهبری تبریک عرض مینمایم و از خداوند متعال علو درجات و کثرت بازدیدکنندگانش را خواستارم.

برادران و خواهران بالاترین!
لازم است توجه شما را به چند نکته جلب کنم:


۱- شما «بالاترین» نیستید بلکه خدا بالاترین است. لازم است هرچه سریعتر استغفار کرده و نام خود را عوض کنید و یک نام اسلامی بگذارید. مثلا بگذارید اکبر

۲- من به برادران بسیجی خودم سفارش کرده‌ام در این جا حضور قدرتمند داشته باشند و نگذارند سکولارها و عناصر غربزده لینکهایی علیه دولت ارزشی ما بگذارند.

۳- دقیقا یکسال پیش بود که دو تا از دانشمندان جوان ما که متوسط سن‌شان بیشتر از ۱۶ سال است موفق شدند در زیر زمین خانه‌شان با وسایل اولیه و ابتدایی سایت بالاترین را اختراع کنند. حالا قرار است این دو نفر را با اسکورت ببرند و بیاورند.
اینها همه از برکات انقلاب است و انشالله ما در نظر داریم بالاترین را به همه دنیا صادر کنیم.

در خاتمه از همه شما برو بچه‌های بالاترین تشکر میکنم که اینقدر به من محبت دارید و هرروز به جدیدترین شاهکارهای من لینک میدهید. در واقع «بالاترین» خود من هستم. چون همیشه تصویر یا خبرهای مربوط به من در صدر لینکهای شما قرار میگیرد.

من الله توفیق
محمود احمدی نژاد
رئیس جمهور محبوب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا