۱۳۸۷/۰۹/۲۵


فتحعلی‌شاه! دمت گرم!:

در خبرها آمده بود که مقام عظمای فتحعلی‌شاه فرموده است نگذارید انقلاب به دست سلطان حسین‌ها بیفتد. زیرا با آمدن آدمهای ترسو و شل تنبان٬ کار جمهوری اسلامی تمام است.

من با قسمت اول فرمایشات مقام معظم فتعلیشاه کاملا موافقم. سلطان حسین آدم ترسو و ضعیف النفسی بود. حرفهای قشنگی میزد و خودش هم آدم بدی بنظر نمی‌آمد ولی دریغ از یک ذره جرات و جسارت. میگن توی راهروهای سازمان ملل که داشته راه میرفته می بینه کلیتون داره میاد. فورا دستش را از تنبانش میگیره و میدود به سمت توالت و همانجا یکی دو ساعت قایم میشه تا خطر رد بشه.
توی اداره کشور هم همینطور. سپاه و دادستانی و لباس شخصی‌ها هرکاری دل‌شان خواستند کردند. دریغ از یک واکنش سلطان حسین!

ولی با قسمت دوم سخن فتحعلی‌شاه موافق نیستم. اتفاقا آمدن سلطان حسین باعث تداوم حیات جمهوری اسلامی میشود که دلایلش را قبلا گفته‌ام. اما چه کنم که فتحعلی‌شاه جور دیگری فکر میکند.
فتحعلی‌شاه صراحتا اعلام کرد که آمدن سلطان حسین‌ها مساوی است با تمام شدن کار جمهوری اسلامی. این حرف ساده‌ای نیست. این حرف نشان میدهد که فتحعلی شاه هرگز ساکت نمینشیند تا ببیند(به زعم خودش) کار نظام تمام شود. او جلوی روی کار آمدن دوباره سلطان حسین‌ها را خواهد گرفت چون اهرم و ابزار این کار را در اختیار دارد و از آنها استفاده خواهد کرد.

او عزمش را جزم کرده نگذارد دوباره قدرت بیفتد دست شل تنبان‌ها. از همین حالا تا برگزاری انتخابات علنا از محمود افغان حمایت علنی میکند. وزارت کشور با همکاری شورای نگهبان و برادران عزیز سپاه و بسیج٬ چنان آشی برای انتخابات بپذند که یک وجب روغن رویش باشد. امدادهای غیبی وارد کار خواهند شد و چرت آقای کروبی را پاره خواهند کرد.
حالا بگذار کروبی دلش خوش باشد به اینکه به نفع کسی کنار نمیروم و اله و بله و از این حرفا.
بگذار دوستان اقای خاتمی مدتی خواب‌های رنگی ببینند و در عالم رویاها قدم بزنند.
این خط و این نشان!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا