۱۳۸۸/۰۳/۲۰

دفاعیه جانانه احمدی نژاد درمورد شایعه اندماغ


نمیدانم شما هم دقت کردید یا نه. احمدی نژاد توی مناظره تلویزیونی در برابر چشم میلیون ها نفر اندماغش را با دستش پاک کرد و آنرا جویید!
باور کنید راست میگم.
تازه فیلمش هم هست.


حالا فرض کنید چند سال بعد احمدی نژاد میخواهد در مورد این کار زشتش توضیح دهد و آنرا توجیه کند. اینطور خواهد گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم کل ولیک الفرج و العافیه و النصر.
دشمنان این ملت علیه اندماغ این دولت تهاجم بی‌سابقه‌ای را شروع کرده‌اند. اینها چشم ندارند پیشرفت این ملت را ببینند. آنها خودشان اندماغشان را با آستین لباس شان پاک میکردند. ما آمدیم همه این کارها را تعطیل کردیم. گفتیم هرکه میخواهد دماغش را پاک کند باید در چارچوب نظام باشد و ریخت و پاش نکند. من خودم بعنوان رئیس دولت بارها در سفرهای استانی این کار را کردم و مردم هم استقبال کردند. مدارکش هم هست.
من تعجب میکنم از این آقایون که به این کار ما اعتراض میکنند. الان این کار ما در سطح جهان مطرح است و دانشگاهها از سراسر جهان زنگ میزنند تا از آن الگوبرداری کنند.
من خودم وقتی رفتم نیویورک٬ توی خیابون که داشتم میرفتم چشمم به یک کودک امریکایی افتاد که در بغل مامانش بود و اندماغش راه افتاده بود آمده بود توی دهنش و داشت آنرا مزه مزه میکرد. همینکه ما را دید به زبان اسپانیایی با صدای بلند میگفت: مموت! مموت!
خب ببینید اینها همه دستاوردهای این دولته. دستاوردهای همین ملته. و نشان میدهد مدیریت این کشور بطور علمی اداره شده و همینطور الکی نیست.
من اینجا یک نمودار دارم در مورد نرخ رشد اندماغ در این دولت و دولتهای قبلی. ببینید . شاخص اندماغ در دولتهای قبلی یکذره بوده ولی مال ما اووووه. ماشالله! ببین تا کجا میره. خدا بده برکت!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا