۱۳۸۹/۰۸/۰۴

پرداخت یارانه به افغانستان

آقاجان! ببین وضع ما چقدر خوبه که نه تنها در داخل به هر ایرانی ماهی هشتاد هزار تومان یارانه نقدی میدهیم بلکه  به حامد کرزای و حسن نصرالله و نوری المالکی و و هوگو چاوز هم یارانه میدهیم و ماه به ماه حقوق شان را میفرستیم درب خانه شان.
لامصبا روی گنج نشسته اند و از کیسه ملت دارند بذل و بخشش میکنند.
واقعا هیچ فکر کرده اید که این حکومت سالانه چقدر برای ملت ایران هزینه دارد؟ یعنی برای اینکه چهارتا آخوند بیسواد در قدرت باشند چقدر باید از خزانه کشور خرج اینجا و آنجا شود؟
طرف یک مسافرت چند روزه به قم میرود باید کلیه مدارس و ادارات تعطیل شود و همه امکانات دولتی در خدمت مراسم از استقبال آقا قرار گیرد. چقدر صرف تشریفات شود. چقدر پول و امکانات و اتوبوس و وانت بار باید صرف جمع آوری مردم از روستاهای دور و نزدیک برای استقبال وی گردد؟ چقدر پول باید صرف خرید ساندیس شود؟
یعنی شما خوب دقت که کنید می بینید برای اینکه این آقایون بر اریکه قدرت باشند روزانه چقدر از جیب این ملت بدبخت باید هزینه شود.
حالا همه اینها یکطرف- پرداخت یارانه به حامد کرزای و دیگران هم یکطرف.
بیخود نبود که حامد کرزای اولین کسی بود که پیروزی احمدی نژاد را در انتصابات پر از تقلب اخیر تبریک گفت. این آقایون از کیسه این ملت علیه خود این ملت هزینه میکنند تا در خارج از مرزهای ایران هم چند نفری باشند که سیاستهای اینها را ولو کج دار و مریز هم که شده تایید کنند.
بنظر شما بقای این حکومت از شیوع وبا و سرطان و جذام و ایدز بدتر و مخرب تر و پرهزینه تر نیست؟
باور کنید خرابی های این حکومت و خسارتهایی که این آقایان به فرهنگ این کشور زدند از خسارتهای ناشی از حمله نظامی هم بیشتر است.

۷ نظر:

  1. dorud mola jan man 1 sal ast ke matlabe gohar bare shma mikhanam sepas va sad sepas be zahmat on kalome marez ra dorost konid marez ba R nokte dar benevised bedrud

    پاسخحذف
  2. درود برملای عزیز
    مگه نمیدونی اونا ایرانی ترن وما غریبه ایم همون بهتر که ندن این دوریال هم گرفتنش از از دست این حرام زاده های مفت خور بجا نیست ...
    خیلی وقته پیگیر نوشته های شما هستم ولی بدلیل فیلترینگ شدید موفق به ورود به سایت شما وکامنت گذاشتن نمی شدم که بالاخره توفیق حاصل شد ...
    موفق باشید وپایدار

    پاسخحذف
  3. parvizalvandkoohi@yahoo.co.uk۱۳۸۹/۸/۵, ۳:۲۴

    با درود
    "کج دار و مریض" یا کج دار و مریز؟!!
    شاد باشید
    پرویز

    پاسخحذف
  4. TAKBEEEEERRRR!!!

    MARG BAR ISLAM, KHOMEINEE LIAR, KHAMENIEE PEDAR SAG DOROGHOO HAROOMZADEH

    WE ARE TIRED OF ISLAM AND AKHOONDS, WE WANT FREEDOM!

    http://www.youtube.com/watch?v=UcF7b6BGbw8&feature=player_embedded

    پاسخحذف
  5. MUST SEE!!
    TORO KHODA EEN ROBEBINED!!

    http://www.youtube.com/watch?v=XRkzPtOG7MM&feature=player_embedded

    پاسخحذف
  6. سلام / خب وقتی ادعای رهبری جهان رو دارند بایدم به کل دنیا یارانه بدن!!! شک ندارم به آمریکا و اسرائیل هم میدن فقط سر ما ملت بدبخت بیکلاه مونده واسه همینه که هادی خرسندیه عزیز میگه : یار اگر بر صحنه میکوشد پی تحریم ما
    در پس پرده نماید بوسه ها تقدیم ما

    پاسخحذف
  7. دانشجوي كارشناسي ارشد علوم سياسي
    در اعتراض به كمبود بنزين با خر به دانشگاه رفت
    صبح روز 4 آبان ماه (سه شنبه ) يك دانشجوي كارشناسي ارشد علوم سياسي واحد نوشهر و چالوس در اعتراض به كمبود مقدار بنزين با خر از نوشهر تا دانشگاه چالوس آمد و خر را جلوي دانشگاه پارك كرد . اين كار با اعتراض حراست دانشگاه مواجه شد و بعد از شلوغ شدن وي را بازداشت نمودند . تا اين ساعت هيچ خبري از وي گزارش نشده است .

    http://iranianuk.com/article.php?id=56140

    video link

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا