۱۳۹۷/۱۰/۲۲

سابقه خیانت آخوندها به ایران و ایرانیان- بخش سوم

imageدر بخش های قبلی گفتیم که مرجع تقلید شیعیان شیخ جعفر نجفی(کاشف الغطا) وقتی به ایران آمد رساله ای به زبان عربی نوشت به نام رساله جهادیه که در آن به صراحت نوشته است که به فتحعلیشاه اجازه میدهم که به نیابت از اینجانب و از طرف امام زمان به جنگ کفار برود!
خواندن محتوای رساله جهادیه بسیار تکاندهنده است و بخوبی سطح بیشعوری و بی اطلاعی عالمان دینی از کشورداری را نمایان می سازد. در زیر بخش هایی را ملاحظه خواهید کرد که نحوه نگاه آنها با مردم و اموال مردم چگونه است.
بخشی هایی از رساله جهادیه:
(منبع: کتاب رسائل مشروطیت صفحه ۶۴)
" من اگر مجتهد هستم و نایب امام زمان علیه السلام به سلطان ابن سلطان ، خاقان بزرگ ، فتحعلیشاه که خدا سایه او را بر سر مردم مستدام بدارد اذن میدهم که آنچه برای هزینه جنگ و سرکوبی اهل کفر نیاز دارد از خراج و درآمد زمینهای مفتوحه و نظیرآن و نیز زکوه طلا و نقره بگیرد و اگر اینها خرج جنگ را تامین نکرد مجاز است از اموال مردم سرحدات و مرزنشینان بستاند و اگر باز هم کفاف نداد از اموال مردم دیگر که از مرز بدور هستند بستاند و به هر مسلمانی واجب است امر سلطان را اطاعت کند.
" ای دینداران و ای مسلمانان و ای شیعیان علی ابن ابیطالب کجا بی غیرتی شما می گنجد که به تسلط کفار روس بر عرض و مال و دین و دولت شما رایت کفر افراشته و شهادتین از میان مسلمین برداشته شود و زنان مسلمه زیبا همبستر کفار شوند؟
... در جنگ با کفار روس حکم اسرا این است که هرکدام ذکور و بالغ باشند اگر در اثنای جنگ گرفتار شوند و اسلام نیاورند در دم کشته شوند و اگر اسلام آوردند قتل آنها ساقط شود.
و انچه از اناث و اطفال باشند مملوک میشوند به قهر و اسارت.
و اگر زنی اسیر شود و طفل او از عقب مادر آید و اسیر دیگری شود مال کسی است که او را اسیر کرده نه مال مادر!"
و اما در حین جنگ در هر فوجی از لشگر موذنی قرار دهد و امام جماعت در میان لشگر داشته باشد و هر هفته یکروز وعظ کند و تعلیم مسائل شرعی کنند!"
اکنون شما قضاوت کنید: آخوندی که از دنیا جز خوردن و جماع کردن چیزی نمیداند و اطلاعی از کشورداری و نظام مالی و ملزومات قشون برای جنگ با یک کشور قدرتمند ندارد اینگونه سرنوشت ایران را به بازی گرفت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا